Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Word!morlock skrev:Låt va, snygg som den är![]()
......morlock skrev:Låt va, snygg som den är![]()
GR125a skrev:man tackar funderar på några dekaler också...
Säg nån 125 som är snygg som fighter med den pluttmotorn??philsson skrev:Tycker den ser sig gräslig ut som fighter.. med kåpa är den tillockmed snygg.![]()

NSNSR_Martin skrev:Säg nån 125 som är snygg som fighter med den pluttmotorn??
Ramen på hojen är skitsnygg. Kåpan ser väll helt okej ut? Tycker det ser riktigt bra ut från sidan jag... Har du nån bild snett frammifrån?
Det är så mycket snyggare med vad jag kallar underkåpa på en 125 fighter och det är bara NS, MBX, RD och AX vad jag vet som har sådan kåpa varav NS är snyggast enligt mig.Fast NS ser enligt mig betydligt snyggare ut med helkåpa.philsson skrev:NSDet är så mycket snyggare med vad jag kallar underkåpa på en 125 fighter och det är bara NS, MBX, RD och AX vad jag vet som har sådan kåpa varav NS är snyggast enligt mig.
Inte enligt. mig.Estremo skrev:Om det är en färdig toppkåpa som passar rakt av du letar efter kan du glömma det. Om du däremot menar att du själv har tänkt bygga om en toppkåpa från valfri hoj så att den passar din är det ju bara att välja. Själv tycker jag R1-toppkåpan är snyggast så jag valde en sådan.
Fast NS ser enligt mig betydligt snyggare ut med helkåpa.
NSR_Martin skrev:Säg nån 125 som är snygg som fighter med den pluttmotorn??![]()

Det är ju för att hojen är så pluttliten så det matchar motorn storleknomolas skrev:HOST! NSF är feeeta!!![]()
![]()

NSR_Martin skrev:Det är ju för att hojen är så pluttliten så det matchar motorn storlek
![]()
Koskela skrev:Japp låt den vara!
Det är inte vad vi tycker som ska styra vad du gör. bara en tanke.. men enligt mig gör du rätt i att låta den vara.GR125a skrev:tack för alla svaren tror jag låter den vara då...
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |