Hej undrar om det är någon som vet hur farbror blå reagerar om jag övningskör på en ostrypt R6à, fastän jag bara har behörighet för mellan. Ryker körkortet för bil på platsen (Prövotid). Vore trevligt om nån visste, ska ut och börja ök lite nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sirjerry skrev:Hej undrar om det är någon som vet hur farbror blå reagerar om jag övningskör på en ostrypt R6à, fastän jag bara har behörighet för mellan. Ryker körkortet för bil på platsen (Prövotid). Vore trevligt om nån visste, ska ut och börja ök lite nu.
Rasorblade skrev:Men då måste väl du fastna i en "flygande kontroll" för annars så kan de väl inte kolla om den är "ostrypt" ??![]()
Rätta mig om jag har fel?
Sirjerry skrev:Tänkte mest på att det inte står att den är strypt i regbeviset.
Rasorblade skrev:ahaaa! tänkte inte så långt... Sorry! där går jag bet...
Sirjerry skrev:Tack ändå![]()
Sirjerry skrev:Hej undrar om det är någon som vet hur farbror blå reagerar om jag övningskör på en ostrypt R6à, fastän jag bara har behörighet för mellan. Ryker körkortet för bil på platsen (Prövotid). Vore trevligt om nån visste, ska ut och börja ök lite nu.
Fluxir skrev:du är altså över 18 å har körkortstillstånd för mc???
Rätta mig om jag har fel, men jag har för mig att man får övningsköra på mellan från det att man är 17,5år, samt tung från det man är 18.
AleX skrev:Har du behörighet för mellan men övningskör för tung ??
Eller skrev du fel o menade att du övningskör för mellankort på en tung hoj?
AleX skrev:så länge den e rättförsäkrad så trro jag inte du kommer få några problem..
Undrar just hur många som blivit kollade när de är ute o kör med förmycke hästar.. o övningskör man så e de nog ännu mindre risk
granath_ skrev:risken kanske inte är så stor. men frågan är om det är olagligt.
men jerry, finns det poliser i ockelbo då?![]()
![]()
![]()
edit: jag har för mej (har bara för mej) att man får övningsköra på en ostryp hoj, även fast man kör för 25kw. inte säker men ring vv eller nån körskola så kan dom nog hjälpa dej![]()
granath_ skrev:risken kanske inte är så stor. men frågan är om det är olagligt.
men jerry, finns det poliser i ockelbo då?![]()
![]()
![]()
edit: jag har för mej (har bara för mej) att man får övningsköra på en ostryp hoj, även fast man kör för 25kw. inte säker men ring vv eller nån körskola så kan dom nog hjälpa dej![]()
AleX skrev:Det får man OM man är trafikskola..
granath_ skrev:ok. men inte om man kör privat alltså?
vet att detta går lätt att kolla upp. men nyvaken så jag orkar inte.![]()
Sirjerry skrev:Skönt med studiedag då?![]()
granath_ skrev:hehe. mjo. men måste till skolan ändå. pga. norge resa nästa vecka & då vill jag ha ledigt![]()
själv då?
fazerfun skrev:Min gissning är att du åker dit för olovlig körning eftersom du framför ett fordon som du inte har rätt att framföra. Och då åker lappen (tillståndet)
Sirjerry skrev:Drar dom mitt B-kort oxå då måntro?
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |