Strääjtfajter

Hamrin

Bleeaah
Gick med
28 Jan 2007
Hoj
Aprilia Tuono Factory
Hejsan, håller på med ett streetfighter bygge på en Honda nsr 91.
Undrar om det är någon som vet en billig och snygg hastighetsmätare för under 1000? ska vara belyst och helst ha varvmätare :tungan

Tack på förhand

snygg njae, under tusen nej :(

men jag var jävligt inne på trailtech vapor förut
kanske lite för enduro för en street
http://www.trailtechproducts.co.uk/store/erol.html
säljs av emx återförsäljare
http://emx.se

den kostar 1295 på http://www.karlstrommotor.se/index_start.asp
(emx delar -> El & ljus -> Färdatorer -> CR/CRF 95-03 -> sen får du välja vanlig- eller USD-gaffel)

jag har även fått tips om acewell fast dom är nog ännu dyrare

det var vad jag hade att komma med :)
sen tror jag det är svårt att hitta en med varvräknare under 1000

Last edited:
Shit, tack. det var grym som fan, 300:- mer är inte så farligt :P tror jag beställer en sådan, någon som vet hur frakten är ? går det snabbt och kostar det mycket ?

jag har ju tyvärr inte köpt nån själv, men om du köper en lägg gärna uppp bilder

det som gjorde att jag inte köpte var att miltalet kommer ju inte stämma på hojen när man byter tillbaka (eller är det lätt att skruva på mätaren?)

jag har ju tyvärr inte köpt nån själv, men om du köper en lägg gärna uppp bilder

det som gjorde att jag inte köpte var att miltalet kommer ju inte stämma på hojen när man byter tillbaka (eller är det lätt att skruva på mätaren?)

Det borde inte vara något större problem tror jag.. annars får man förklara för den som köper att jag har haft en annan mätare och typ visa bådas miltal eller liknande... :tungan

Låter som ett nice projekt. Vad ska du ha för framlykta?

ehrm... ingen aning, våran dator är trasig, har beställt en ny idag.
så jag har inte kunnat kolla :huvet någon som har något tips?
har kollat på den som ser lite cp ut :P med 1 stort "öga" och ett litet..

förmodligen så kommer ju din nya mätare sitta på när du säljer den och då e de bara å säga som de e. jag bytte mätare och jag kan ge mitt ord på att jag inte har pillat nåt mä den andra, om dom litar på dej e en annan femma men de e la skit samma. jag själv kommer göra såhär.

Trådskaparen: jag kör själv med en acewell med både varv och temperatur och är sjuuuuukt nöjd. hela displayen lyser blått, asfräck;P. fast den kosta ju ett par slantar iofs. 2200 gav jag för min, men de e den fan värd.

du kan ju lycka till med å hitta en mätare som e belyst med varvräknare för under tusenlappen.

förmodligen så kommer ju din nya mätare sitta på när du säljer den och då e de bara å säga som de e. jag bytte mätare och jag kan ge mitt ord på att jag inte har pillat nåt mä den andra, om dom litar på dej e en annan femma men de e la skit samma. jag själv kommer göra såhär.

Trådskaparen: jag kör själv med en acewell med både varv och temperatur och är sjuuuuukt nöjd. hela displayen lyser blått, asfräck;P. fast den kosta ju ett par slantar iofs. 2200 gav jag för min, men de e den fan värd.

du kan ju lycka till med å hitta en mätare som e belyst med varvräknare för under tusenlappen.

inte under 1000 :P men runt 1000kr är det värt. det är inte värt at lägga ut som i ditt fall 2200 enligt mig.
den som jag kollar på kostar 1300. varvmätare, bakgrundsbelyst osv.
varitfrån köpte du ditt framlyse? vad kosatade det?

inte under 1000 :P men runt 1000kr är det värt. det är inte värt at lägga ut som i ditt fall 2200 enligt mig.
den som jag kollar på kostar 1300. varvmätare, bakgrundsbelyst osv.
varitfrån köpte du ditt framlyse? vad kosatade det?

okej. de verlar ju super. kan du langa en bild på den?

mitt lyse kostar 1300 lr nåt men då e de en e-märkt lampa med hyfsad ljusbild. alltså inget skit. köpte den hos min åf här i gbg.

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back