Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag har ju tyvärr inte köpt nån själv, men om du köper en lägg gärna uppp bilder
det som gjorde att jag inte köpte var att miltalet kommer ju inte stämma på hojen när man byter tillbaka (eller är det lätt att skruva på mätaren?)

Låter som ett nice projekt. Vad ska du ha för framlykta?
någon som har något tips?jag har ju tyvärr inte köpt nån själv, men om du köper en lägg gärna uppp bilder
det som gjorde att jag inte köpte var att miltalet kommer ju inte stämma på hojen när man byter tillbaka (eller är det lätt att skruva på mätaren?)
förmodligen så kommer ju din nya mätare sitta på när du säljer den och då e de bara å säga som de e. jag bytte mätare och jag kan ge mitt ord på att jag inte har pillat nåt mä den andra, om dom litar på dej e en annan femma men de e la skit samma. jag själv kommer göra såhär.
Trådskaparen: jag kör själv med en acewell med både varv och temperatur och är sjuuuuukt nöjd. hela displayen lyser blått, asfräck;P. fast den kosta ju ett par slantar iofs. 2200 gav jag för min, men de e den fan värd.
du kan ju lycka till med å hitta en mätare som e belyst med varvräknare för under tusenlappen.
inte under 1000men runt 1000kr är det värt. det är inte värt at lägga ut som i ditt fall 2200 enligt mig.
den som jag kollar på kostar 1300. varvmätare, bakgrundsbelyst osv.
varitfrån köpte du ditt framlyse? vad kosatade det?

|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |