tl1000larsson
varför eller hur ?
Vet inte om du är på SH över huvud taget men i allafall
Kommer ner till shell i bålsta på premiärturen på min TL1000s och skall tanka (ja jag vet att det är sent men jag kör motard också
) stannar bakom en röd folkapickis som står och hostar förgäves och tänker synd att jag inte hade bilen så man kunde hjälpa till och dra igång.
Tankar hojen går in och pröjsar kommer ut drar på mig hjälm och handskar vrider om nyckel och trycker på knappen går runt 4 varv och dör ut
Rullar bort från pumpen så andra kan tanka och hinner inte ens få ner hojen på stödet förens samma kille står bakom med kablar och frågar lite hjälp kanske
fy tusan så satans schysst att stå med ej fungerande bil och ändå erbjuda hjälp till en annan hoppas att jag en dag kan återgälda hjälpen
Och ja han hade hjälp på väg att dra igång den
tron på männskligheten tog ett jättesprång frammåt igen
Kommer ner till shell i bålsta på premiärturen på min TL1000s och skall tanka (ja jag vet att det är sent men jag kör motard också
) stannar bakom en röd folkapickis som står och hostar förgäves och tänker synd att jag inte hade bilen så man kunde hjälpa till och dra igång.Tankar hojen går in och pröjsar kommer ut drar på mig hjälm och handskar vrider om nyckel och trycker på knappen går runt 4 varv och dör ut
Rullar bort från pumpen så andra kan tanka och hinner inte ens få ner hojen på stödet förens samma kille står bakom med kablar och frågar lite hjälp kanske
fy tusan så satans schysst att stå med ej fungerande bil och ändå erbjuda hjälp till en annan hoppas att jag en dag kan återgälda hjälpen
Och ja han hade hjälp på väg att dra igång den
tron på männskligheten tog ett jättesprång frammåt igen
Last edited: