stoppad av farbror blå i dag...

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Hoj
2006 R6
fan va skraj man blev då åker runt med ostrypt r6:a på mellankortet... men i papprerna står det 25kw...
Ska på licenskurs i morgon så jag har inga backspeglar, eller blinkers på dessutom så har jag byggt om bakdelen själv!!
fick bara massa anmärkningar. inga blinkers ingen reg belysning eller reflex på hojen. de sa inget om backspeglar. fett skumt....
sen när de frågade i fall den var strypt så svara man självklart JA dock så e den inte strypt, det står bara så i papprerna. Hade ju trim dämpen på så den låter ju lite.
Han va väldigt snäll farbror blå om jag får säga det själv... han hade förståelse för att alla blinkers var borta.. osv.. eftersom man ska på licens kursen i morgon så hade man ju börjat ta bort lite grejer....hehe

MVH // sunkan

Man skulle nästan kunna säga att det är att utmana ödet att ge sig ut på en banpreppad hoj, men men... det är ju ditt körkort. Köp en lott. Du har turen med dig idag!

K-Man skrev:
Man skulle nästan kunna säga att det är att utmana ödet att ge sig ut på en banpreppad hoj, men men... det är ju ditt körkort. Köp en lott. Du har turen med dig idag!

hehe jo jag vet korkat men var tvungen att utföra det ärendet...
hade lysen fram på och de bak men inga blinkers...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8