Stockholm - Rörken måndag 21/7

Stockel

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
CBR954
Vad? Först en tur genom Roslagen och sen körning på Rörken.

Var? Vi träffas på McDonalds i Upplands Väsby och kör via småvägar till Rörken som ligger strax utanför Uppsala.

När? McDonalds kl 14. Körningen på Rörken börjar kl 18 men man bör vara där 17.30 för att få en plats. Längre än till kl 21 orkar man nog inte köra.

Hur? Ganska fort och helt underbart!

Någon som är sugen...? Är flexibel med tid & plats.

Martin

Jag ska ev till Rörken imorrn, men det blir nog bara tittande.
Roslagen lät bra, dock kommer jag sova ut imorrn och är inte sugen på att köra hoj i 30 grader.

Men vi kanske ses på Rörken

Bikerbitch skrev:
Jag ska ev till Rörken imorrn, men det blir nog bara tittande.
Roslagen lät bra, dock kommer jag sova ut imorrn och är inte sugen på att köra hoj i 30 grader.

Men vi kanske ses på Rörken

Nu ser du till att pallra dig dit!
Vi får se om jag kör eller tittar.... :o

AAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaj!

Högg till i hjärtat när jag ser vad du har för hoj...
Siktar på att vara åter tisdag så vi kan ta en sväng till Gustavsberg och provköra lite. Se för f-n till atthålla dig på hjulen!!!

/ killen med semester men utan nåt viktigt att spendera den med

Stockel skrev:

Var? Vi träffas på McDonalds i Upplands Väsby och kör via småvägar till Rörken som ligger strax utanför Uppsala.

När? McDonalds kl 14. Körningen på Rörken börjar kl 18 men man bör vara där 17.30 för att få en plats. Längre än till kl 21 orkar man nog inte köra.

Martin

Last edited:
Har lovat att hjälpa Brollan att flytta kl. 16:00. :( Får vi se lite skrapade puckar på ditt nya ställ sen då :D

Stockel skrev:

Martin

Martin! Jag antar att du minns vad det var för hoj som välte såpass illa att det rann olja om den förra måndagen? Och två veckor(?) före det välte en annan av samma modell, fast nyare.
Ta det easy med gasen. En highsider (liten, men tuff) är aldrig långt bort på Rörken.

Mattias skrev:
Martin! Jag antar att du minns vad det var för hoj som välte såpass illa att det rann olja om den förra måndagen? Och två veckor(?) före det välte en annan av samma modell, fast nyare.
Ta det easy med gasen. En highsider (liten, men tuff) är aldrig långt bort på Rörken.

vadå.. veckan innan fajorbläjd (M;et menar du antar jag?) vurpan var det väl ändå en Thundercat som rasa i backen? :confused:

Fan det far hojar i backen varje gång på Rörken, man blir lite orolig hur länge man ska klara sig innan det är dags för en annan..

En annan sliter ju på kontoret och kan inte komma iväg den tidpunkt ni ska ut på glasartur :(

Ja ja, vad är en bal på slottet.....

Får se om jag kanske lyckas övertala den bättre hälften att ta bilen upp och kolla in er andra och era bravader :tummenupp

Re: Re: Stockholm - Rörken måndag 21/7

pvcraketen skrev:
AAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaj!

Högg till i hjärtat när jag ser vad du har för hoj...
Siktar på att vara åter tisdag så vi kan ta en sväng till Gustavsberg och provköra lite. Se för f-n till atthålla dig på hjulen!!!

/ killen med semester men utan nåt viktigt att spendera den med

Bettan är fantastisk! Har bara tagit det lugnt hittills men även det är underbart. Så ska en hoj kännas! och ljudet...

Du får njuta av en skön stund med mitt ex på tisdag. :hej

Mattias skrev:

Japp det känns inte lika lockande att köra där med nya hojen. Dessutom är tvåan högre utväxlad så att den är preciiis för hög och ettan vill man inte köra på... äsch svepskäl om jag bara blir frisk sticker jag upp ändå.

Flytta!

Hjälpa en polare att flytta!
Inte alldeles för lågnt från rörken!

Så se you there!

Vi blir några som åker till rörken lite senare, vi kommer att träffas McD i U- Väsby kl 16:15 avfärd ganska omgående efter det...

\H :squid

Nalken skrev:
Fan det far hojar i backen varje gång på Rörken, man blir lite orolig hur länge man ska klara sig innan det är dags för en annan..

Idag kanske...... :( (Hoppas INTE det)

Eller så blir det jag i mina eviga försök att ta oskulden........ :crash

Kan vi inte försöka att få ett utrymme på rörken med reservdelar och diverse lagningskit (gaffa-tejp, ståltråd mm).... :rolleyes: ??

//B

Tjena Bear, Såg att du är på jobbet idag... Ska du upp till rörken?
\H

Psyko skrev:
Vi blir några som åker till rörken lite senare, vi kommer att träffas McD i U- Väsby kl 16:15 avfärd ganska omgående efter det...

\H :squid

Till att sluta tidigare idag.... :fakta

Finnes:
Helt åk-orädd Wheeliegirl, behöver en skjuts till Rörken. (helst på hoj!!)

Sökes: Nån som skulle kunna ta med lilla mig till Rörken från Stockholm idag?? :tummenupp

tel...0709-628199 (polares tele, fråga efter Sara!)

/ Sara...

alt 2.
jag, frugan å BikerBitch +några till åker från Dånken i västberga klockan 17.

wheeliegirl, fråga BB om skjuts vetja. min moppe dör med skjuts =(

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...