Stockholm/norrort - 8/5, Bakhjulsträning

Voiceless

Lerskvätt
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
400 EXC
Tänkte att det kanske finns fler som vill ut och träna bakhjulsåkning.

Så finns det intresse så står vi och väntar på er vid McDonalds Upplands-Väsby runt 14:30 på lördag för vidare avfärd mot övningsrakan några kilometer bort

Väl mött!

// Matte

Voiceless skrev:

Så finns det intresse så står vi och väntar på er vid McDonalds Upplands-Väsby runt 14:30 på lördag för vidare avfärd mot övningsrakan några kilometer bort

Väl mött!

// Matte

låter nice.... :banana

Men nu jävlar ska den där jävla dämparen skrapas :fyllisar

Har du en enklare färdbeskrivning?
Vore kul att haka nångång!

Major Bif skrev:
Har du en enklare färdbeskrivning?
Vore kul att haka nångång!

Från sthlm : E4 norrut, sväng av mot "upplands väsby" (avfarten efter infracity), sväng höger i rondellen och sen första vänster så ligger McDonald´s på vänster sida ..(bredvid Volvo)

Voiceless skrev:

Väl mött!

// Matte

Hänger med om jag slipper jobba.

Klart att du ska med.

Jag tar med mig stativet och hela kameraväskan :)

/Annicka

Yoshi_gixxeRR skrev:
Filmar??? Hmm, då finns det STOR risk att jag dyker upp :D :D :D

(poser??? JAG???? ....näääääää :hihi )

.../Yoshi

Hejsan

kan man få hänga med om man är nybörjare på det här med bakhjuls åkning. Stå vid sidan av och hålla Annicka sällskap. Skulle vara riktigt grymt. (se hur man ska göra)

Och sen öva lite för mig själv vid sidan av... (Vill inte bli filmad :4skrika ) hehe.. nä vill inte förstöra eran film..

alla har väl varit nybörjare någon gång?? (hoppas jag)

är det oki?? För Nu ska jag lära mig....

Ps. Någon som kan det här med att åka på bakhjulet måste låna min hoj och visa hur man gör! Ds.

/mvh Freddy

Cobra80 skrev:
Hejsan

kan man få hänga med om man är nybörjare på det här med bakhjuls åkning. Stå vid sidan av och hålla Annicka sällskap. Skulle vara riktigt grymt. (se hur man ska göra)

Och sen öva lite för mig själv vid sidan av... (Vill inte bli filmad :4skrika ) hehe.. nä vill inte förstöra eran film..

alla har väl varit nybörjare någon gång?? (hoppas jag)

är det oki?? För Nu ska jag lära mig....

Ps. Någon som kan det här med att åka på bakhjulet måste låna min hoj och visa hur man gör! Ds.

/mvh Freddy

Tjena Freddy.

Klart som fan att du ska med... kom till McD runt 14:30-15 imorgon så ska MD visa hur man gör (Jag är rookie också vettu) :banana

// Matte

Voiceless skrev:
Tjena Freddy.

Klart som fan att du ska med... kom till McD runt 14:30-15 imorgon så ska MD visa hur man gör (Jag är rookie också vettu) :banana

// Matte

strålande då får du lära mig med :)

Voiceless skrev:
Tjena Freddy.

// Matte

Jupp, MD visar... bara nån visar mig först :tummenupp

*/ ?>
Back