Stockholm ikväll onsdag 9/6

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
Vilka ska köra ikväll i Stockholm?
Vilka ska till Brostugan?
Vilka ska till Sveavägen?

Vore kul att träffa några av er...

Jag har inget för mig & tänkte ta en tur!
Hakar gärna på körning i Stockholmstrakten ikväll!!
:tummenupp

Warburton skrev:
Vilka ska köra ikväll i Stockholm?
Vilka ska till Brostugan?
Vilka ska till Sveavägen?

Vore kul att träffa några av er...
Det är väl 18 som gäller vid sveav,därefter brukar det bli åka av,oftast så är det ingen som brukar vilja åka till brostugan pga farbror pling plong men ska nog dit ändå det är ju gott med kaffe! :tummenupp

Last edited:
Jag är sugen på att komma ut och rulla lite. Men 18.00 blir nog för tidigt, jag kör nog inte i erat tempo heller va? Fort mao

Bikerbitch skrev:
Jag är sugen på att komma ut och rulla lite. Men 18.00 blir nog för tidigt, jag kör nog inte i erat tempo heller va? Fort mao

hehe men tjejen nu lär du väl byta hoj så du hänger av grabbarna för fan :tummenupp

korpe skrev:
hehe men tjejen nu lär du väl byta hoj så du hänger av grabbarna för fan :tummenupp

Jag ska bara ha ett jobb först. Tjäna lite pengar. Sen blir det nog ny motorcykel ja! :rock Gathoj eller banhoj är dock inte bestämt. Kanske både och? :D

OK, bra! Jag drar till Sveavägen strax då, men med tanke på att jag kommer själv och inte känner så många av er, så får någon se till att hälsa på mig! :) Jag kör en svart Ducat Monster 900. Ses! :tummenupp

Warburton skrev:
OK, bra! Jag drar till Sveavägen strax då, men med tanke på att jag kommer själv och inte känner så många av er, så får någon se till att hälsa på mig! :) Jag kör en svart Ducat Monster 900. Ses! :tummenupp

Vad tidigt du ska dit då :) Jag och Vågen funderar på att sticka ut och posera lite.

Bikerbitch skrev:
Vad tidigt du ska dit då :) Jag och Vågen funderar på att sticka ut och posera lite.
Meh! Det var ju för att det var nåt ljushuvud som sa att det var 18 på Sveavägen som gällde. Jag brukar inte posera där så vad vet jag. Jag kan dra dit senare också, bara det finns någon som lovar att hälsa på mig då :). Då äter jag väl lite först nu då, om det vara på det viset!

Warburton skrev:
Meh! Det var ju för att det var nåt ljushuvud som sa att det var 18 på Sveavägen som gällde. Jag brukar inte posera där så vad vet jag. Jag kan dra dit senare också, bara det finns någon som lovar att hälsa på mig då :). Då äter jag väl lite först nu då, om det vara på det viset!

Jag åker ju gult monster och kommer garanterat hälsa på dig :yoparty (<--Ny Smiley :hihi )

Brukar ju vara gott om hojjar på Sveavägen efter Brostugan...........
Traskar välan ner där och kollar lite, i brist på egen hoj.

Warburton skrev:

Haha, javfan jag vet inte när alla brukar samlas. Jag har kört Brostugan och sen Donken. Bara glida omkring lite liksom och posera.
Men, hojta om du vill ha Vågens nummer så kan vi ju alltid möta upp någonstans?

Varför har man alltid jävla fotbollsträningar på fel tider/dagar? :huvet Ingen som vill köra lite inatt? :rolleyes:

Hallå nu fröken student. Brostugan gäller ikväll till att börja med för möta upp den bleka nervösa tjejen som kör upp i mycket SNAR framtid!!!!

Sitter här och väntar in D-one med följe. Hon får köra ikväll så tar jag barnen. Ska muta dem med glass så vi kan ta bilen och åka med till Brostugan.
Körde själv i 3.5 tim igårkväll!!!!! Motorväg och Brommarondell och det kändes jättebra.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph