Stockholm - GR Uppsala

Kommer eventuellt att dyka upp. Kräver dock bra väder annars så stannar jag hemma och somnar om!

Stockel: Du vet att jag e på! Du tar inte med Z? Skulle vara kul å sukta honom lite! : ). Jag har hjälm över om ni vill låna. Ställ kan bli svårare... Med reservation för ösregn då jag kör med "slicks" nu!

PS: Tar med mig 2 polers...

Det ser ut att bli lite olika sammlingsplater för avfärd norrut.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&postid=258284#post258284

//G
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by watson
Vi är ett par stycken som ska mötas upp på Statoil/Järva krog kl 0900. Bara att komma dit. Vi kör i 250 takt!!

/FW
--------------------------------------------------------------------------------

P-son: ska kolla med Z, om jag känner honom rätt är han bra sugen. Tack för erbjudandet om hjälm, återkommer om han vill.

Van Zan: Ja det verkar så. Föredrar McD eftersom man kan fika där. För det kan man väl? Eller har de inte öppet så tidigt? Någon som vet?

Vad sägs om att försöka samla dessa "punkter" till en fet stor klump istället? :hej

/J

Stockel: Z Har mitt nummer. Du med kanske iofs så ring idag eller lägg ett PM eller nåt så jag vet vart jag ska fara med hjälmen...

PS: Jag håller tummarna för vädret...

I don't know about YOU guys but I don't have to be at work 'til 12 so I'm out of here now...

I'm gonna ride my bicycle!!! *trallar* :cool:

Mc D iväsby är helt ok,med reservationer för regn förståss.
Vi är ett par från V-tuna som tänkte glida upp.

Är det några som vill hänga på söderifrån så är det AVFÄRD kl 08:45 från OK vid Globen. Uppslutning med packet vid Upplands Väsby vid 09:hundra så vi hinner flotta lite.

I´ll be there! Tar med mig några stora starka pojkar och som vanligt ett glatt humör :D Ses kl nio i Väsby!

frida ska inte du vara med o tävla??,med dina sjuka ställningar på hojen kommer du lätt att vinna :D

twinner666 skrev:
frida ska inte du vara med o tävla??,med dina sjuka ställningar på hojen kommer du lätt att vinna :D

hm, sjuka ställningar?! jo, det var ju RIKTIGT avancerat :rolleyes: :D men visst, jag ska försöka glädja folk med mina fina tricks.. öh.. :rock

Om sängen släpper taget och det inte vräker ner så är jag på McDonalds i Väsby till 9.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT