Stockholm 7/8 - blir det nå't, eller?

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
För två veckor sen var det snack om en runda norröver idag. Vad blev det av det? Benkar? Någon?

Mattias skrev:
För två veckor sen var det snack om en runda norröver idag. Vad blev det av det? Benkar? Någon?

Ditt minne är lika bra som mitt... :) Varit förkyld hela veckan, hoppats det skulle släppa tills idag, men inte.. :( Ingen större lust sitta instängd i en hjälm nysa och hosta, blir så kladdigt på visiret... :p

/B

Re: Re: Stockholm 7/8 - blir det nå't, eller?

benkar skrev:
Ditt minne är lika bra som mitt... :) Varit förkyld hela veckan, hoppats det skulle släppa tills idag, men inte.. :( Ingen större lust sitta instängd i en hjälm nysa och hosta, blir så kladdigt på visiret... :p

/B
Förkyld såhär mitt i sommaren?

Om det ändå blir nån körning så är jag med.

/Micke

Re: Re: Re: Stockholm 7/8 - blir det nå't, eller?

Micke N skrev:
Förkyld såhär mitt i sommaren?

Om det ändå blir nån körning så är jag med.

/Micke

Sommarförkylning är det värsta jag vet... men sol, bad, bo i tält mm på Öland satte väl sina spår... :rolleyes:

Men Mattias, koka ihop något du! Dyker ev upp om jag känner mig bättre i em, annars får vi väl kanske göra ett nytt försök med TorsdagsNorrRunda nästa vecka?!

/B

Jaha, boys and girls. Idéer? Norrut? Söderut? Touring? Stunt? Önsketimmen är här.

Först åker ni till Max i Solna och käkar middag så att jag kan få komma ner och dräggla lite över era hojar. Därefter åker ni till Arlanda och tar en fika på Wayne's i Sky City och kollar in flygplanen. På vägen hem stannar ni till vid Stockholms Glass och Pastahus och äter stans godaste glass. Nå, hur låter det? Tänk vad skönt att slippa all aktiv hojåkning på kurviga vägar som bara tar en massa tid, istället får ni en massa tid över till posing!

akta er för södertörn för där e jag o övningskör.... :crash

jo det e säkert skitkul att vingla omkring med 20 plastraketer runt hojen...men eftersom jag kör så hysteriskt fort så lär ni inte hänga med när det svänger iallafall

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT