Sthlm by night

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Vart tar alla sporthojsligister i Stockholm med omnejd vägen när det börjar skymma? Hem och lägger sig? Kort sagt: pågår det inga roliga tvåhjuliga aktiviteter när solen har gått ner?

Jag åker in ibland o kör..lite trafik och lugnt på gatorna..gillar det skarpt.
Även tidiga mornar rockar..typ runt 5-6 tiden när sthlm vaknar..då äre helt underbart att bara glida runt i stan och se hur den vaknar till liv.:yoparty

Även tidiga mornar rockar..typ runt 5-6 tiden när sthlm vaknar..då äre helt underbart att bara glida runt i stan och se hur den vaknar till liv.:yoparty

Har du krökat ? Det där var ju riktigt poetiskt !

Kan förstå tjusningen. Speciellt i en stad med långa/breda boulevarder och läge vid havet.

Men ibland, som i fallet med den här tråden till exempel, vill man ju köra tillsammans med andra.

1.5km från tyresövägen ylar det friskt när mörkret fallit och man ska krypa till sängs..

Några gled runt på Vasagatan för 1½ timme sen. Gasade på varvstoppet så ungar i barnvagn fem meter ifrån på trottoaren dog - typ. Jag tyckte det var rätt onödigt och så jävla pinsamt så jag skämdes fan själv. Det kändes som Ronny & Ragge när han sladdar med Fårrden, "är du kåt nu".

Samma här! Tog en extrarunda på hemvägen idag. Att ligga och glida över Västerbron som är överfull av hånglande par och bara njuta av utsikten över Stockholm är underbart. Samtidigt blir man omkörd av samtliga bilar som tittar på en som om man är dum i huvudet alt har fel på hojen eftersom man inte kör i tresiffrigt.... :)

Jag har bara min kineshoj än så länge. Och jag bor i Malmö.:)

Men visst är det skönt att köra på natten och tidiga morgnar. Väntar bara på min 660 nu sen ska jag ut och puttra hela semestern!:D

Vad du skriver! Blev hård lixzom... :)

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back