STHLM 125:or

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
Tjena!
"tråden" kanske har varit uppe förut men det tillkommer och faller bort en del 125:or under tiden, och jag tänkte kolla vilka det är som bor i stlm trakten med 125.
då det skulle vara kul att ta en sväng då man inte är ensam eller då man blir tvungen att gasa halvgas och visa moppefuckona vem det är som bestämmer :D

men men har äntligen avbrukat mina 25 första mil har ytterligare 25 till innan jag vill gasa fullt då jag håller på och fjollar mig med så kallad "inkörning" :rolleyes:

hoppas någon känner för att dela sthlm's vägarna med en, under ja det som är kvar av sommarn :D

Jag fick mitt körkort i tidags. Så jag vet inte så många vägar. Men jag åker jätte gärna med dig. Jag å min kompis (DJM på sh.com) bråka åka omkring, så han kansnke också följer med. Med det finns nog fler folk som vill ut å åka med anndra 125:or.

Aee skrev:
Jag fick mitt körkort i tidags. Så jag vet inte så många vägar. Men jag åker jätte gärna med dig. Jag å min kompis (DJM på sh.com) bråka åka omkring, så han kansnke också följer med. Med det finns nog fler folk som vill ut å åka med anndra 125:or.

alltså man ska ju vara 3-4 pers, då är det som roligast :D

Jag och Aee är i Arninge klockan 20:30 för avfärd mot Bogesund. Om någon vill köra så är det bara att komma. :)

marcus_136 skrev:
Vart ligger det? :S
Hittar du till McDonalds i Väsby? Isf så kan jag möta dig där, så kan vi åka tillsammans till Arninge.
Edit: Det ligger vid Ullna hill climbing (hur det nu stavas :P) eller en bit därifrån.

Last edited:
Hmm , tror det ligger lite för långt ifrån mig.
Hittar inte särkilt bra , vet inte ens var väsby ligger :P

jag är gärna på när jag väl har fått mitt körkort, har uppkörning den 10 agusti :huvet men sedan ska jag ut och gasa.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...