STCC Gälleråsen delt.6 - DonQ vs Jorpes

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jag har nu fått klarhet i orsakerna till fiaskot på Gälleråsen igår. Hela teamet var djupt besvikna och förvånade över att Jorpes featuring EMR racing lyckades slå tillbaka och reducera till 5-2. Team Green Knights hade sedan knutstorp ansett att striden var vunnen och att Jorpes var ett avslutat kapitel och siktat in sig på att läxa upp Robban Augustsson.

Resultatet blev en snöplig förlust mot Jorpes och Augustsson var inte inom synhåll. Ofattbart nog lyckades även Marcus komma före, något som var så oväntat att han själv bad om ursäkt.

Men så läser jag Metro idag - vår gode höjdhoppare Holms sega ben under VM i helsingfors berodde på något så trivialt som en förkylning som bröt ut dagen efter finalen. Och vet ni vad - han är inte den ende svenske världsstjärnan som råkat ut för ett sådant nederlag - här sitter undertecknad nu och skakar i feberfrossa med en konstant rinnande näsa och svidande hals.

Vi anser därmed att helgens resultat är ytterst missvisande och att allt endast är en parantes i sammanhanget. På Våler kommer ordningen vara återställd.

MVH The Gatecrusher

Don Quixote skrev:
Jag
Vi anser därmed att helgens resultat är ytterst missvisande och att allt endast är en parantes i sammanhanget. På Våler kommer ordningen vara återställd.

MVH The Gatecrusher

Jag gillar såklart dina bortförklaringar...

Men nu skall Don Q inte glömma att undertecknad varit lådsasnorrman i 2 år och så gott som bott på Rudskogen och vålerbanan... eller inte.

Inga förkylningar här inte! nu e det reducering som gäller. Och du har väl accepterat dubbla poäng på Mantorp?!?!?

jorpes skrev:
Jag gillar såklart dina bortförklaringar...

Men nu skall Don Q inte glömma att undertecknad varit lådsasnorrman i 2 år och så gott som bott på Rudskogen och vålerbanan... eller inte.

Inga förkylningar här inte! nu e det reducering som gäller. Och du har väl accepterat dubbla poäng på Mantorp?!?!?

Jag utgår ifrån att ingen av oss har kört på Våler tidigare? Eller?

Ja, dubbla poäng på Mantorp!

Spänningen är olidlig. HUR SKA DET GÅ???? Publiken följer spänt den rafflande striden...

Chrille skrev:
INGEN kommer i närheten av den klassikern...
Du och Mumlan är levande legender, slår man upp ordet fulmeck i ett lexikon så finner man en bild på dig Chrillurix.

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back