Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nisse skrev:allt drar runt å tänder ibland men inger start kan de tänkas att man får byta batteri eller vad tror ni
Von reisen har alldeles rätt. Allt måste vara optimerat för att fungera. Böt batteri på min förra hoj (-02) för att det skulle fungera. Gick endast med orginalbatteri. Prövade andra oxå, men dom lämnade för lite ström.nisse skrev:allt drar runt å tänder ibland men inger start kan de tänkas att man får byta batteri eller vad tror ni
HAHA, välkommen till SH din gamla bussnasare. Sent skall björnen vakna, eller hur var det....Fråga mig skrev:Von reisen har alldeles rätt. Allt måste vara optimerat för att fungera. Böt batteri på min förra hoj (-02) för att det skulle fungera. Gick endast med orginalbatteri. Prövade andra oxå, men dom lämnade för lite ström.
Tyvärr så finns inte husaberg med "fungerande elstart" förrän 04. Blev riktigt bra 05.
Då måste jag vara gay... Använder min som oftast (förutom då det gick en säkring)420 skrev:Fan grabbar. Elstart är gay![]()
Jockwell skrev:Då måste jag vara gay... Använder min som oftast (förutom då det gick en säkring)![]()
Att ha sambo bevisar inget... Det är tydligen elstarten som avslöjar min läggning.Dainese skrev:Haha...så du kliver äntligen ut ur garderoben![]()
Jockwell skrev:Att ha sambo bevisar inget... Det är tydligen elstarten som avslöjar min läggning.![]()
Glöm inte bort färgen på depåstödetJockwell skrev:Att ha sambo bevisar inget... Det är tydligen elstarten som avslöjar min läggning.![]()
Det måste jag ha missat helt och hållet. Vilka färger har förekommit?Supermoto skrev:Glöm inte bort färgen på depåstödet
Gammal känd SH-metod att avslöja bakomfumlare![]()
WORD! Inget fel på dem.Supermoto skrev:Vill bara poängtera att mitt inlägg inte på nåt sätt innehåller nån slags hets eller rädsla för de som nu faktiskt ÄR gay !!
Fortsätter liteJockwell skrev:Det måste jag ha missat helt och hållet. Vilka färger har förekommit?
WORD! Inget fel på dem.
Nu är vi faktiskt lite, ska sluta vara en
i denna tråd. Hoppas ni kommer fram till en vettig lösning eller "de e ba å kick".
![]()
Supermoto skrev:Fortsätter liteför att kunna svara på frågan bara.
Säkraste tecknet/färgen som framkommit är tydligen lila. Det var länge sen jag hörde några fler rön nu men det var vad RR-killarna sa innan de låste in sig i sin egen forumdel.
Ahaa.. När jag såg den där fick jag klarhet...Heda skrev:Om man har lila/rosa och lite vitt då...........e man bara BI då eller ?
Det här är Supermotos stöd i vintras![]()
Tyvärr tage me mobbekamera men............ det syns
Jockwell skrev:Nu till trådens ämne...
Vad är det för skillnad på startmotorerna/batterierna mellan exempelvis -03 och -05? Varför funkar -05:ans så bra och inte de tidigare?För dem som vill ha elstart, kan väl köpa sig en från -05 om den passar...!?
Men om hojarna är lika lättstartad som min skulle det inte behövas ens en elstart.
Jädra lurkare och komma med sånna.. ehhhh.... PÅHOPP!!!Heda skrev:Om man har lila/rosa och lite vitt då...........e man bara BI då eller ?
Det här är Supermotos stöd i vintras![]()
Tyvärr tage me mobbekamera men............ det syns
Exakt så. Större batteriet kom 04.kiko skrev:650 (628) -05 har en starkare/kraftigare startmotor.
Man började montera ett större/kraftigare batteri -04 (eller -03?) med.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |