Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
berggren_martin skrev:Vad fick du ge för dom? Skulle behöva nya stövlar själv också.
HanneZ skrev:Jag va o provade dom häromdan, tyckte att dom va för trånga(i sidled) framme vid tårna, jag kanske e plattfot?Hur som helst så letar jag vidare. Hittar jag inget bättre tar jag dock de där. De va väldigt sköna i övrigt!
/ Hannes
HanneZ skrev:Jag va o provade dom häromdan, tyckte att dom va för trånga(i sidled) framme vid tårna, jag kanske e plattfot?Hur som helst så letar jag vidare. Hittar jag inget bättre tar jag dock de där. De va väldigt sköna i övrigt!
/ Hannes
Det är ju helt klart ett överkomligt pris.Marals76 skrev:2145:- sedan har jag lite rabatt osv men det var utgångspriset. Sitter jäkligt skönt på foten![]()
$noop skrev:Har du testat Alpinestars SuperTech? Jag tror jag har hyfsat breda fötter och dom sitter som gjutet. Har dock inte hunnit känna hur dom känns vid körning eftersom dom är just inköpta. Testa vetja![]()
Blade skrev:Testade sådana på Lelles i helgen och jag hade ett helvete att få på mig stöveln.
Nästan omöjligt att få ned hälen förbi den där plastläppen som sitter vi hälen!
Någon erfarenhet, eller gjorde jag fel??
$noop skrev:hehe...låter konstigtMina är inga problem att få på och av.
Tog du rätt sko på rätt fot?![]()
Men det är väl som med alla andra slags skor och stövlar, man brukar få testa en jävla hög med olika innan man hittar nåt som sitter skönt. Dock var supertechen typ det andra paret jag testade så jag hade väl tur![]()
Värst var iallafall när jag skulle handla snowboardboots, testade säkert 20-30 olika par innan jag hittade nåt som satt bra...satan vad förbannad man var och hade ont som fan i händerna efter att ha suttit och slitit i skosnören i flera timmar![]()
Blade skrev:För att inte tala om hjälmar...
Man blir helt skinnflådd på öronen innan man testat klart!!!
Blade skrev:Testade sådana på Lelles i helgen och jag hade ett helvete att få på mig stöveln.
Nästan omöjligt att få ned hälen förbi den där plastläppen som sitter vi hälen!
Någon erfarenhet, eller gjorde jag fel??
Marals76 skrev:
Marals76 skrev:
Mavve skrev:SKRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYT!!!![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |