Stövlar Berik Contender

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Letar nya stövlar och har fastnat för dessa, vore kul att ha samma märke på ställ och stövlar. Mina användningsområden är lite speciella då jag kommer att köra en del blandad körning dels cross/endurobana men även en hel del motard på gata. Vad jag förstått av dessa stövlar så är det en kompromiss av båda delarna med utbytbar sula, ville mest höra mig för vad ni tror/vet om dessa, någon med erfarenhet?
86-9080.jpg

länk till en försäljare på nätet

Last edited:
Berik's General Manager, Sidney Ko, flew in from Hong Kong for the event, along with some of the Italian designers and Ricky Carmichael, who stopped in to talk about the boots before heading out to the track walk. Ricky mentioned that he really likes his boots to be really flexible, and one of the features of the Carmichael Replica OVS-Pro is the use of Kangaroo leather in the flexing notches. Berik has used the kangaroo material in road race suits, and it has received great reviews for its abrasion-resistance, flexibility, and light weight.
Utdraget ur www.transworldmotocross.com Tycker det verkar vara schyssta bananer. Fortfarande ingen här med egen erfarenhet?

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back