Stöldsäsong...

Radical

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2012
Hoj
Gixxer 600
Jaha, då har den börjat på Dalhem. Skulle ut och lufta lungorna och såg 2 radiobilar på cykelvägen och nyfiken som man är så måste man ju bort och kolla, då visar det sig att 3 valpar precis har släpat iväg med en grannes hoj. Som tur var så kom dom inte så långt så hjälpte han att putta tillbaka den. Tyvärr så får man ju sällan träffa dom som snor hojjarna... Träffa dom med ett bollträ... Kanske tur att jag fick mitt förråd igår och ställde in den där annars kanske min hade försvunnit.

Ögon och öron öppna så ska nog nån jävla tjuv bli invalid!

Är så jävla tråkigt.
Bodde själv där uppe innan.
Köpte min gamle R1 och ställde i mitt garage och där stod den 2-3 dagar sedan tog jag ut den för en sväng till en polare, och som tur var blev det några öl där så jag tog taxi hem.
Dagen efter gick man till sitt garage för att hämta bilen då jävlar hade de gjort inbrott.
Men när de såg att det var bara min gamle bil där så hade de bara stängt och gått.
Efter det ställde jag aldrig hojen på Dalhem igen.

Det var nån gubbscooter 250, så inte riktigt vårt gebit men man lider ju med ägaren ändå. Och man vet ju vad som väntar. Den stod parkerad mellan annerovägen 2 och 4, och dom dumpade den strax efter tunneln under annerovägen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT