Stöldsäkra ditt blås.

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
Jag hade inte en tanke på att någon skulle vilja sno mitt slip-on, man är väl lite naiv. Nå. Det nya satte jag fast med nåt som heter brytmutter. Finns i välsorterade järnaffärer. Bra grej. Den går av vid ett visst moment och kvar blir bara en liten kon som inte går att ta bort på något sätt, så nu är det vinkelslip eller skärbrännare som gäller för att byta dämpare. Skönt att besiktningsintervallet är två år numera....

Har en polare som blev utsatt för stöld på sin hoj.

Det dem tog/snodde var KOPPLINGS HANDTAGET :huvet
Snacka om att vara ute och "handla" gratis grejer till sin trasiga hoj.
Jävla nötter

// TOK :fyllisar

Brytbult? två 3mm hål bevidvarandra och en 6mm plattmejsel, eller ett lämpligt hål och bånka in ett torx-bits, tar inte nämnvär längre tid än att skruva loss med vanlig bult ;)

TokJohan skrev:
Har en polare som blev utsatt för stöld på sin hoj.

Det dem tog/snodde var KOPPLINGS HANDTAGET :huvet
Snacka om att vara ute och "handla" gratis grejer till sin trasiga hoj.
Jävla nötter

De e pinsamt man jag la min hoj förra veckan......körde iväg med skivbromslåset i.. :huvet

Då rök kopplingshandtaget.....köpte ett nytt på mc-varuhuset...kosta 168:-....hur fan kan man ens få tanken på o sno ett sånt från en hoj när ett nytt bara kostar 168:- :kocko

De e en galen värld......

BusNicke skrev:
De e pinsamt man jag la min hoj förra veckan......körde iväg med skivbromslåset i.. :huvet

Då rök kopplingshandtaget.....köpte ett nytt på mc-varuhuset...kosta 168:-....hur fan kan man ens få tanken på o sno ett sånt från en hoj när ett nytt bara kostar 168:- :kocko

De e en galen värld......

Ja precis !
Visste inte att det bara kostade det ! det gör ju faktiskt det ännu mer idiotiskt(om det nu kan bli det)
Har man hoj och inte kan lägga ut 168 kr(typ 1,5 liter olja) så ska man nog inte ha hoj..
Men som sagt DET ÄR EN KONSTIG VÄRLD....

UrbanTiger skrev:
Nästa gång blir du av med både slipon:et och passagerarfotpinnen :huvet

Ja, jo jag kom att tänka på det sen. Mekar för fort... :gnissla Det är ju då själva fan! Får svetsa ihop rörklammorna så de inte går att skruva isär. Fast då sparkar de väl omkull cykeln istället i frustration. Skulle ha larm som skickar SMS-meddelande om knarren rör på sig det allra minsta! Jävlar vad ont de skulle få! :kulspruta :machinegu

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...