stöldförsök.. någon som har en ledig plats i 10 dagar?

DarkSun

raj raj
Gick med
21 Mar 2009
Hoj
not
Halloj, inatt var det någon som kom in i garaget och "tittade" på min hoj (porten var tjuvkopplad och kapellet var av) hojen är ordentligt låst men jag misstänker att de har kollat vad jag har för lås och de kommer tillbaka med "rätta" prylar..

anyway, jag, som ni säkert förstår, vill inte ställa hojen där längre, jag ska flytta till en annan garage den 10:e juni, jag ska kolla om jag kan ställa mig där innan dess, men om det inte går, finns det någon vänlig själ som har en liten hörna i sitt garage som r6an kan bor i i några dagar? inte för jag ska vara kräsen men om den ligger på denna (fastlandet) sida av älven är en fördel...
Tack i förskott och njut av det undebara vädret!!

Har nog en lösning för dig som kan funka de dagarna. Större jobbgarage under där jag jobbar. In/utpassering endast med kort, dock svårt för dig ha tillgång till hojjen bara isf för ut och köra vändor etc. PMa eller ring mig om de kan va intressant :tummenupp

Har nog en lösning för dig som kan funka de dagarna. Större jobbgarage under där jag jobbar. In/utpassering endast med kort, dock svårt för dig ha tillgång till hojjen bara isf för ut och köra vändor etc. PMa eller ring mig om de kan va intressant :tummenupp

jag flyttar in i det andra garaget idag, så det är löst.. jävla q-park och folk som inte kan hålla händerna på plats :mad: Tack ändå anders!

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien