stöldförsök av hojen..

[F]redde

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2006
Hoj
Se bild
Natten mot lördagen den 30´e Juni försökte nån/några sno hojen, den stod parkerad i radhus på uppfarten till huset.

Dom har uppenbarligen burit iväg den till närliggande garagelänga där dom har brytit sönder styrlåset och tändningslåset, ingen annan åverkan vad jag märkt hittils.

Ringer återförsäljaren och ska beställa delar + jobb(detta i måndags på min första semesterdag)
Döm om min förvåning då dom inte *kan* beställa delar någon av dom som är där, endas en person som kan detta och han befinner sig på nån Ö utan mobil täckning.

Så man får sitta o vänta 1vecka innan ens delarna blir beställda pga detta
Får se om man hinner köra nått på semestern, har trots allt bara 4veckor och 1dag kvar.

pm´a mig om nån vill byta hoj med mig(annat märke än bmw och Yamaha)

Joro..självklart ska folk ha semester, det jag tycker e konstigt är att dom inte alls har instruerat andra hur man gör, naturligtvis kan jag förstå att det kan ta längre tid att ordna på sommaren.

Men att vänta 1vecka på att en person kommer tillbaka känns inte vidare strukturerat

"kunskapsspridning inom företaget"

BMW, bra hoj men lämnar mycket övrigt att önska.

dags att ta itur med MC firmorna i umeå dessa har allt för länge fått bära sig åt som svin mot sina kunder

Kör ju Suzuki så det föll väl naturligt, men jag gillar dem skarpt. Trevligt bemötande och väldigt bra reservdelspriser ihop med Umcc-rabatten.

Cross & mcbolaget :tummenupp

Edit: Surt som FAN att få hojen stulen, lider med dig. Sämsta period också med semester och allt. :huvet

Last edited:
Sådär, då är hojjen igång igen
Ordning o reda när Anders(i verkstaden) är där och styr upp grejer ;)

Synd att det hann försvinna 3veckor semester + 3800:- men nu har man iaf en hoj att köra med.

/F

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma