Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sök :kockoHiTTen skrev:Jag letar som fan efter trim till min nsr 125R -98 och det går inte så bra
Skulle uppskatta om nån har nån länk eller nått där jag kansle skulle kunna få tag på trim ifrån..
vissa hade turen att det satt en effektpipa på redan när man köpte den. Hur illa går den?hur fort går den?HiTTen skrev:det jag menade va inte att den gick dåligt utan jag vill åka snabbare
Jag skulle vara glad om min gick så fort!HiTTen skrev:160 km/h
Min går bara 140(enl mätaren).addemoto.se har väl effektpiporHiTTen skrev:men sså jg hr ju trim cylle ¨på... men de e lite drygt o h atrim cylle utan effekt.. så jag skulle upp ktta omnågon har trim till salu eller om ni har en sida ni kan skicka
philsson skrev:addemoto.se har väl effektpipor
HiTTen skrev:Addemoto.se hade inte till nån nsr 125 iaf.
,HiTTen skrev:men sså jg hr ju trim cylle ¨på... men de e lite drygt o h atrim cylle utan effekt.. så jag skulle upp ktta omnågon har trim till salu eller om ni har en sida ni kan skicka
RS "Alex" skrev:,
dåligt tangentbord?
HiTTen skrev:haha aasatt i data salen i skolan
orkade inte gå tebax o ända ..
lärarna watchade ju
![]()
HiTTen skrev:men sså jg hr ju trim cylle ¨på... men de e lite drygt o h atrim cylle utan effekt.. så jag skulle upp ktta omnågon har trim till salu eller om ni har en sida ni kan skicka

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |