Stålt NSR ägare söker trim!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

HiTTen

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
NSR125R
Jag letar som fan efter trim till min nsr 125R -98 och det går inte så bra :P
Skulle uppskatta om nån har nån länk eller nått där jag kansle skulle kunna få tag på trim ifrån..

HiTTen skrev:
Jag letar som fan efter trim till min nsr 125R -98 och det går inte så bra :P
Skulle uppskatta om nån har nån länk eller nått där jag kansle skulle kunna få tag på trim ifrån..
Sök :kocko :hihi vissa hade turen att det satt en effektpipa på redan när man köpte den. Hur illa går den?

Om den går "dåligt" ska du inte trimma, då ska du fixa till felen.

Först när den går bra kan du börja trimma, men lägg inte ut mer pengar än på ett effektsystem och bestyckning. Det är inte värt mer!

men sså jg hr ju trim cylle ¨på... men de e lite drygt o h atrim cylle utan effekt.. så jag skulle upp ktta omnågon har trim till salu eller om ni har en sida ni kan skicka

HiTTen skrev:
men sså jg hr ju trim cylle ¨på... men de e lite drygt o h atrim cylle utan effekt.. så jag skulle upp ktta omnågon har trim till salu eller om ni har en sida ni kan skicka
addemoto.se har väl effektpipor

HiTTen skrev:
,

dåligt tangentbord?

HiTTen skrev:

Alltså försök inte skriva så snabbt som en programerare för TYDLIGEN KLARAR DU INTE DET

Tråden stängd. Sök till att börja med. Hittar du inget så skriv en ordentlig tråd!!

f.ö förstår jag mig inte på varför folk kallar ett effektrör för "effekt", det är ju en storhet :va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...