Ställ upp dem mot en vägg...

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
... och skjut tjuvarna i knäskålarna :4skrika

Tog fram hojen ur vinterförvaringen i lördags eftermiddag. Har haft den i låst gemensamt garage sen dess. Går förbi idag efter jobbet och redan har några jävla as försökt sno den.

Har låst hojen med 5 lås + startspärr men ändå måste nån jävla kuksugare skruva av bromskivan...

Har ju för fan inte hunnit köra på rätt sida om nollpunkten än...

FÖRGÖR FÖRGÖR FÖRGÖR :4skrika :4skrika

Fyfan! Låter mer som sabotage än stöld försök tycker jag :va
I vilket fall :kulspruta

det verkar som om tjuvasen e på hugget iår....
kommer inte tveka en sekund på att bryta nacken av ett tjuvas om ja hittar ngn på bar gärning...sedan släpa bort svinet o gräva ner han....
hoppas dom ger fan i den nu...

Hur många har tillgång till garaget?
Kan ni inte förstärka dörrar, kasta in ett larm som ljuder och blixtrar, sätta galler för fönstren och sedan minimera antalet personer som kommer in?

Annars finns det ju säkert ett eluttag i rummet, elektrifiera hela bågen och skratta sedan som en galning när liken ligger på hög :rofl

Snikvariant: Sitt och vänta tills probelemt kommer igen! :smasha :kulspruta :machinegu

Om du inte känner dig bekväm med att vara så nära, finns denna lilla problemlösare att köpa för en billig penning på Blocket idag.

Manlicher SSG -04 308. Med tillhörande kikarsikte zeiss diavari 3-12X56 med belyst riktmedel. Endast 33 000.-

Bifogat

• 4015019731 l.jpg
    4015019731 l.jpg
    39.2 KB · Visningar: 111
Jävligt trist att hela tiden behöva gå och oroa sig för att någon är och pillar på hojen.

Kolla om det går att byta lås på dörren.

/Harry

Ställde hojen utanför fönstret inatt ... kunde inte sova så jag satt "eldvakt"

Det funkar ju dock inte i längden :( :(

Det tråkiga är att föreningen bytte lås på garaget senast i höstas men uppenbarligen spelar det ingen roll.

Nu är jag dessutom orolig för att de skruvat isär något jag ännu inte upptäckt, som kan innebära en fara vid körning.

Ja, vad säger man, elände, elände...

Förgöraren skrev:
2058120 Ställde hojen utanför fönstret inatt ... kunde inte sova så jag satt "eldvakt"

Det funkar ju dock inte i längden :( :(

Det tråkiga är att föreningen bytte lås på garaget senast i höstas men uppenbarligen spelar det ingen roll.

Nu är jag dessutom orolig för att de skruvat isär något jag ännu inte upptäckt, som kan innebära en fara vid körning.

Ja, vad säger man, elände, elände...

Om du vill så kan du få ställa den i brorsans garage,dock är det ju ett par mil bort.

Men det ger ju lite nattro iaf.

Så jävla tråkigt man får aldrig ha sina saker i fred..någon hade vart nere i mitt förådd förra veckan brutit upp hänglåset allt som låg där nere va en massa Slicks men dom ville inte tjyven ha..undra va han letade efter med tanke på att det bara va mitt föråd som va uppbrutet :va

Nä skaffa fram en stort lås av modell vakthund :tummenupp

fyfan va tråkigt ...
snart får man borra i marken i garaget å bygga nåt .så man kan låsa hojen där ,iallafall så dom inte kan lyfta på den :va

JÄVLA GRISSSSSSARRRR!!!!!!!

Ta å köp eget, man blir så jävla trött på alla dessa jävla idioter

Kommer ju bra mycke x-tra kostnader pga dessa klåpiga rackare

Åååååå om man bara fick tag i dom... :fatta!

koppla in trefas in i ramen nånstans halvt undangömt så har du grillkorv på morgonen innan du ska till jobbet nästa gång :tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8