SSEMSE - Sydskanes Emse

Ser dåligt ut med internetaccessen vid tolvslaget! :gnissla

Får sätta mig i bilen hem från helsingborg så snabbt det bara går sen..

Jag har suttit framför datorn dem senaste 3 veckorna och väntat. Raketerna får fan vänta för min del :-)

Klart nu är man anmäld. Litta packad han man bli också. Gott nytt år på er

//
Jonas

Fick en polare att fylla i åt mig. Nu måste jag bara checka av att han gjorde rätt :P

hej har anmält mej 06,20. jag hoppas att jag har kommit med och har gjort rätt för mej hur mitt till stånd är :fyllisar

Anmälde mig så fort sidan öppnade.... :kocko dvs jag tillbringade tolvslaget framför datorn :va

Riskerar att kallas nörd av polarna i fortsättningen, men en nörd som förhoppningsvis kommer o inneha ett medlemskap, o slipper köa bort sina söndagar på Sturup :banana

God fortsättning på er alla :yoparty

Kurvmakaren skrev:
Kul och se att där finns några medlemmar som hittat in och provat det nya bokningssystemet!

JAg vill boka men jag får bara tillgång till något som heter "test" 060131. Måste man vara medlem för att få tillgång till annat? I kalenderna hittar jag inga "intro" grupper. Är det jag som behöver nya glasögon eller hur funkar det egentligen?

El Garto skrev:
JAg vill boka men jag får bara tillgång till något som heter "test" 060131. Måste man vara medlem för att få tillgång till annat? I kalenderna hittar jag inga "intro" grupper. Är det jag som behöver nya glasögon eller hur funkar det egentligen?

Meningen med TEST är att ni skall få en uppfattning om hur det nya bokningssystemet ser ut och hur det fungerar.

I det nya systemet kan ni tillexemel boka era bankörningar, boka upp er som flaggvakter samt annonsera era platser om ni bokat upp er och ej kan deltaga.

De riktiga bokningarna dyker upp i sedvanlig ordning 1 - 2 veckor innan körningen gällande SRW. Vad gäller arrangemang på andra banor så kommer dessa upp tidigare då det är större arrangemang att ro hem.

Håll koll på hemsidan med jämna mellanrum så vet ni när saker och ting händer.

Last edited:
El Garto skrev:
I kalenderna hittar jag inga "intro" grupper.

Gruppindelningarna gällande introgruppen är svår för oss att sätta upp INNAN vi vet hur många "nya" vi får in i föreningen. När vi vet mer kommer en mer detaljerad gruppindelning ut på hemsidan.

Tack vare att man inte fick tag på taxi hem igår så hann det bli fullt.. :( :mad: :huvet :4skrika
jag som behövde detta:(
jaja något annat sätt borde det ju finnas..:)
ha kul påbanan alla ni som fixade in er:)

hojbrud skrev:
Tack vare att man inte fick tag på taxi hem igår så hann det bli fullt.. :( :mad: :huvet :4skrika
jag som behövde detta:(
jaja något annat sätt borde det ju finnas..:)
ha kul påbanan alla ni som fixade in er:)

Satans skit!! :huvet

Jag var också sen........

Sådär ja, mycket snygg hemsida, gillar online bokningen som gör det hela smidigt, nu ska det bara bli vår sen så.

:banana #13

Zilversurfer skrev:
va :va Du kan varken anmäla dig eller betala...tidigast 24/4 - för första Bankörningen.

Ok, "fyllt i formuläret, fått mail med bekräftelse på ifyllt formulär och utfört betalning för aktivering av ansökan".

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026