Fluffig
Vill men kan inte
Hurra tänkte jag när jag såg första sidan på Sydskånes nu har de säkert så en slöis som jag kan köra men attans vad besviken jag blev när jag insåg att jag åter får stå vid sidan om och sukta.
Ingen grön grupp. Stackars mig som inte vågar gasa ännu men snälla OM ni inte får fyllt de båda vita grupperna kan ni inte i så fall omvandla den ena till grön grupp? Fast först ska man kanske veta om det är mer än jag som kan tänkas köra grön grupp eller är det bättre med ytterligare en gul grupp?
Föreningen är inte till för mig utan jag sitterbara lite lagom bakfull å spånar.
Jag är bara skitglad för de gånger jag kan få köra för jag är ju inte så snabb ...ännu..
Annars har jag två val köra en gul grupp eller avstå, hmmmmm vad ska jag göra?
Kanske ska jag trots allt prova en gul grupp en gång?
Känner mig inte riktigt mogen ännu men vad ska man välja?
Inte kul att känna sig ivägen men inte heller kul att inte kunna köra någon gång. Då blir jag aldrig bättre.
Vad tycker ni?
Står ni ute med mig i gul grupp?
Nä nu är det dags för kaffe.

Ingen grön grupp. Stackars mig som inte vågar gasa ännu men snälla OM ni inte får fyllt de båda vita grupperna kan ni inte i så fall omvandla den ena till grön grupp? Fast först ska man kanske veta om det är mer än jag som kan tänkas köra grön grupp eller är det bättre med ytterligare en gul grupp?
Föreningen är inte till för mig utan jag sitterbara lite lagom bakfull å spånar.
Jag är bara skitglad för de gånger jag kan få köra för jag är ju inte så snabb ...ännu..
Annars har jag två val köra en gul grupp eller avstå, hmmmmm vad ska jag göra?
Kanske ska jag trots allt prova en gul grupp en gång?
Känner mig inte riktigt mogen ännu men vad ska man välja?
Inte kul att känna sig ivägen men inte heller kul att inte kunna köra någon gång. Då blir jag aldrig bättre.
Vad tycker ni?
Står ni ute med mig i gul grupp?
Nä nu är det dags för kaffe.