Srw 2007-05-06!!!

Swappe

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
uhm.. ingen!
Anmäld! :tummenupp
Shit, innan min klocka hade slagit 06:00 så var där redan ett par stycken anmälda.. Nu, kl 06:08, så är det bara 35platser kvar!

Säsong 2007 tar sin början...
*Terminator-musik, tadamtamtatam...tadamtamtatam..* :D

:yoparty

Last edited:
Platserna gick väldigt fort.... det är nästan så att det borde finnas underlag för en till banåkar klubb här nere i regionen. Men så länge man har barn som vaknar tidigt så är det inga problem att sitta vid datorn kl 06:00:tungan

Platserna gick väldigt fort.... det är nästan så att det borde finnas underlag för en till banåkar klubb här nere i regionen. Men så länge man har barn som vaknar tidigt så är det inga problem att sitta vid datorn kl 06:00:tungan

Inte om man skall köra på SRW heller :D :pannkyss

:tummenupp

Last edited:

:tummenupp Yess! En klubb till, fast med körning på onsdagar.

Någon var snabbare än jag :mad: !

Fler som vill avboka? Jag vill köra!

/S

Wohooooo klart man ska till srw!!....................men denna gång får jag stå bredvid o flagga muaaahaahahahaha.

Ojojoj svartflaggningen hänger löst !!!!!! :D

Får tacka SSEMSE, instruktörer, flaggvakter och alla deltagare för en fin premiär i vackert väder.

Dock trist på alla vurpor, hoppas alla inblandade klarade sig bra!

Jupp tackar för en go första dag. Trist för dom som klota, hoppas bara stoltheten blev sårad.

Underbart det är igång igen.
Man fick sig en tankeställare iofrsig. Efter 2,5 pass orka jag inte mer o pusta som en flåsande gris hur sakta det än gick. Bara att bosätta sig på gymmet o sluta röka :D

Underbart det är igång igen.
Man fick sig en tankeställare iofrsig. Efter 2,5 pass orka jag inte mer o pusta som en flåsande gris hur sakta det än gick. Bara att bosätta sig på gymmet o sluta röka :D

Jupp du är välkommen till Forum och tänder du en cigg till så skall jag lägga dig över skutte o smiska dig :pannkyss :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman