Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska börja att renovera min dtr och undrar vart man kan hitta sprängskiss??![]()
Haha ot men fan va ballt att 88 och 98 års modell ser likadan ut!
ok..vart hittar köper man handboken då?? eller är det nån som kan skicka en sprängskiss..
ok.. får la åka dit men vad kostar det??
om du tänker på den han har som avatar så är det en 98. (är jag ganska säker på, har iallfall bara sett den svarta vertionen från 98)2951180Haha ot men fan va ballt att 88 och 98 års modell ser likadan ut!
det blev ju bra.. jag har ´precis kluvit motorn och tagit ut vevpartiet.. vänstra ramlagret är skärt så att svängjulet tog imot spolarna under så det skrapade rätt mycket när man körde
. Vart får man tag på nya lager?
kolla garaget där finns bild på 88.an..om du tänker på den han har som avatar så är det en 98. (är jag ganska säker på, har iallfall bara sett den svarta vertionen från 98)
ok ska kolla.. jag kanske har det hemma jag har en hel låda med SKF lagerajaj ... jag tror att du kan köpa de på bike... men ring och hör me dom, dom brukar va bra där.. eller om du vill ha riktiga skf lager så åker man till momentum i trollhättan.
ja. och den på din avatar är en 98 eller hur?2955047kolla garaget där finns bild på 88.an..
jag har 2 DTR
ok ska kolla.. jag kanske har det hemma jag har en hel låda med SKF lager![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |