Sporthojskurs Linköping 3/5 09

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Ingen söderifrån som ska på SHK i linköping? Hade kanske varit trevligt med lite samåkning från jkpg trakten upp då....

Ja det stämmer jag va otydlig där kanske men jag trodde alla här mer eller mindre visste vad det va, ber om ursäkt.

Vi kommer att synas där om inte annat! Har inte så långt till banan. =) Vad kan man förvänta sig av steg 1?? Har bara kört vanlig kvällskörning på Sviestad förut...

Vi kommer att synas där om inte annat! Har inte så långt till banan. =) Vad kan man förvänta sig av steg 1?? Har bara kört vanlig kvällskörning på Sviestad förut...

Då kanske du vet om motel filbyter är ngt att ha :confused:

Steg 1 per definition är som jag förstått det gas kontroll. Men vi gick igenom styrkontroll gaskontroll viss bromsteknik och så givetvis hela flygrakan på bakhjulet ! "anderstorp"

Då får jag väl dra rakan på bakhjulet jag med då! =) Går främst kursen för att kunna försäkra nya bågen men det ska givetvis bli kul med lite feedback på körningen med!

För er som åker långt bort ifrån o tänker övernatta i stan så har jag möjlighet att förvara era bågar i ett vettigt garage nära city! Hojta till vid intresse...
MVH Mencken / 0739-414229

Jasså du....
steg 4?
drygt 1 månad kvar tills det drar igång nu.
Har just hängt på Öhlins på hela hojjen m.m. Har ju dom tråkiga 100 först i vårkylan.

Jasså du fick aldrig sålt 10:an?

Apropå steg 4, menar du 28/6 på åsen? Enda jag anmält mig till än.
Lika bra att köra inviduell coaching, gick ju alla steg i Finland ifjol.

Nu är det inte så många platser kvar så nån mer härifrån borde ju vara klar för kurs ! Skriv det här i så fall !

Är bokad den 2a men ska byta till SHK den 3e..

Kommer med en Retta till, men jag bidrar med lite Österikiskt vrål under dagen om allt vill sig väl :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT