Sporthojsförare i Norsborg

Bombardier

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2006
Hoj
Hojlös :(
Jag som boende i Norsborg har reagerat på det stora antalet sporthojsförare iår hära.
Men jag förstår mig inte på hur de flesta av er tänker, jag ser samma hojar flera gånger om dagen bara köra runt på 50-vägarna hära i förorten o hela tiden ligga i närmare 100-200. Varför i helvete kör ni inte på riktiga vägarna istället för 50-vägarna hära?
De flesta av er Norsborgsförare verkar köra runt i gäng eller så, men snälla. Ta o kör någonananstans, senast igår kom 3st svarta GSXR1000 o körde bakhjul på den smala vägen mellan höghusen hära, dära springer det ju barn över hela tiden!
Hoppas ni känner er träffade. Tycker det var tillräckligt jobbigt med bara crossarna o förarna utan hjälm som tror de äger vägarna...

//Peace

[fördom]Förmodligen ghetto-wangstaz på stulna hojar om det är i Botkyrka.[/fördom]

1. Efter en kort tid som söderortare har jag lärt mig något viktigt. Något jag misstänkte redan innan men nu fått bekräftat.

Allt söder om Riddarfjärden är smutsigt!

2. Jag kan sätta en femma på att de du refererar till kör i jeans och sneakers, utan ryggskydd och samtidigt äger ett risigt exemplar av varsin BMW med M3-dekaler.

3. Klart att de inte vågar sig till Bulten, där är det ju kurvor i vägen.

4. Förjefligt är det!

Jag som boende i Norsborg har reagerat på det stora antalet sporthojsförare iår hära.
Men jag förstår mig inte på hur de flesta av er tänker, jag ser samma hojar flera gånger om dagen bara köra runt på 50-vägarna hära i förorten o hela tiden ligga i närmare 100-200. Varför i helvete kör ni inte på riktiga vägarna istället för 50-vägarna hära?
De flesta av er Norsborgsförare verkar köra runt i gäng eller så, men snälla. Ta o kör någonananstans, senast igår kom 3st svarta GSXR1000 o körde bakhjul på den smala vägen mellan höghusen hära, dära springer det ju barn över hela tiden!
Hoppas ni känner er träffade. Tycker det var tillräckligt jobbigt med bara crossarna o förarna utan hjälm som tror de äger vägarna...

//Peace
Blattar lr vita????

here we go AGAIN

Vad menar du? 75% av alla som rapporterar stulna hojar i sthlm blev av mned dem på söder. 75% av alla idiotrapporter kommer från söderort, och 75% av skitförorterna ligger på söder (inte fullt lika meningsfullt fakta då söderort är betydligt större.. men dock)..

Det lär vara föga sant att det beror på att hojintresset är så mkt större på söder än på andra sidan stan.

Minns jag rätt har du "bråkat" (felaktig benämning och egentligen helt utan förmaning, men jag vet inte hur jag annars ska uttrycka mig) om rasism och fördomar här på SH, något som "Here we go again" lätt anspelar på. I inlägget sägs ingenting om ras, varken från huvudskribenten eller oss som kommenterat.

... oj...

Edit:

Backar bandet på att ingen kommenterat ras.. Beklagligt.

Vem bryr sig om ras? Jag hatar alla lika mycket.
Jag tror på allvar att mina motmänniskor här i samhället har ett hemligt kommunikations sätt som de aktiverar direkt på morgonen när jag vaknar.

"*pshhht* Han gick upp nu...börja röra er mot påfarten av essingeleden.*pshht*
*pshhht* Det är uppfattat. Beräknad anskomsttid 15 minuter. *pshht*
*pshhht* lastbil 1, 2, 3 och 4, inta positioner i respektive fil. *pshhht*
*pshht* Uppfattat. *pshhht*
etc...

Vem bryr sig om ras? Jag hatar alla lika mycket.
Jag tror på allvar att mina motmänniskor här i samhället har ett hemligt kommunikations sätt som de aktiverar direkt på morgonen när jag vaknar.

"*pshhht* Han gick upp nu...börja röra er mot påfarten av essingeleden.*pshht*
*pshhht* Det är uppfattat. Beräknad anskomsttid 15 minuter. *pshht*
*pshhht* lastbil 1, 2, 3 och 4, inta positioner i respektive fil. *pshhht*
*pshht* Uppfattat. *pshhht*
etc...

Ras? Det är år 2007, inte 1927.

here we go AGAIN

Är inte du bannad än?

Blattar lr vita????

:pangihuvet

Last edited:
1. Efter en kort tid som söderortare har jag lärt mig något viktigt. Något jag misstänkte redan innan men nu fått bekräftat.

Allt söder om Riddarfjärden är smutsigt!

2. Jag kan sätta en femma på att de du refererar till kör i jeans och sneakers, utan ryggskydd och samtidigt äger ett risigt exemplar av varsin BMW med M3-dekaler.

3. Klart att de inte vågar sig till Bulten, där är det ju kurvor i vägen.

4. Förjefligt är det!

Vad snackar du om... Det är du som är smutsig din :tomten

SOUTH SIDE 4 EVER:yoparty

Norra e ju jätte fin Tensta Rinkeby Akalla Kista Hjulsta Bara finfina ställen norr över :fatta!

hela sthlm är en j*vla skitstad så sluta bråka :tummenupp

och framför allt kör långsammare på 50-vägarna!

Vad snackar du om... Det är du som är smutsig din :tomten

SOUTH SIDE 4 EVER:yoparty

Norra e ju jätte fin Tensta Rinkeby Akalla Kista Hjulsta Bara finfina ställen norr över :fatta!

Var ligger södra Sundyberg, Mörby, Danderyd, Bromma etc?

Nej, jag bor i ett s.k. "bra" område på söder, det tog nästan en månad innan hojen var väck, mitt på dan.. Efter år av hojparkerande på "rätt" sida stan så tog det en månad på söderort... Fifan!

Tensta, hjulsta, Husby etc räknas inte.. Det gör inga kolonier!

Tippa när kommer någon och stänger tråden :tummenupp

Kl15:05 är mitt tips

Tippa när kommer någon och stänger tråden :tummenupp

Kl15:05 är mitt tips

:tummenupp

Dock svårt att neka till att det mesta som sagts från alla håll är mer eller mindre sant, även om det förhoppningsvis ska tas med en nypa salt.

Eftersom ingen kommit med personangrepp eller annat dumt så finns det i sak inte mkt att stänga tråden för.. Som jag ser det är ingen inblandad heller i zonen för att göra några såna tramp, för det måste man ha åsikter som stödjer det vilket ingen verkar ha... Sporthoj rules :näsblod !

Vad exakt är det du inte fattar? Att det är år 2007?

Nej, jag fattade inte din kommentar över huvudtaget. Skrev jag nånting konstigt eftersom jag nämnde ordet "ras" eller vad?

Tror inte du hajade mitt skämt så nvm...

Haha, måste bara kommentera en sak. Menar Sporthojarn att ordet ras inte existerar?

Var har du fått det ifrån? Ta en titt på hundar, katter, hästar etc. De är däggdjur och mig veteligen finns det olika hundraser, kattraser och hästraser...

Haha, måste bara kommentera en sak. Menar Sporthojarn att ordet ras inte existerar?

Var har du fått det ifrån? Ta en titt på hundar, katter, hästar etc. De är däggdjur och mig veteligen finns det olika hundraser, kattraser och hästraser...

Snackas det mycket hundar eller katter i den här tråden tycker du?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT