Sporthojs-tröja!

Status
Ej öppen för fler svar.

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Beställde en sporthojs tröja för över en månad sen!
Vart är den? Eller tar de längre tid en 3-4 veckor?
Beställde den den 15 föra månaden!

Du menar att du hädanefter ska köra omkring med en SH-tröja?

Har inte du gjort tillräcklig skada för forumet som det är :krama

Nämen, den store PeterNorth is back. Trodde du var bannad, hur i helsicke blir man det egentligen? Och när får man komma tillbaka?

Tröjan är ju som sagt inte en lagervara så de tar (som det står) 3-4 veckor om inte nån dag mera

Beställde min SH tröja 25/7, fick hem den idag 23/8....... Den kommer nog snart......

Din tröja har dessvärre "fastnat" i hanteringen. När ditt nick uppdagades så blev det genast ytterst tveksamt huruvida det blir någon tröja för din del, däremot så kan vi erbjuda en ganska snygg tvättbar blöja som kanske skulle falla dig i smaken. Givetvis med det tryck du har valt. Om du svarar på denna förfrågan snabbt så skickar vi med en haklapp utan extra kostnad.

/ Orderavdelningen

Last edited:
Jag och sambon beställde den 25e förra månaden, fick dem idag.
Ej samma kvalité som polarna har, mycket tunnare. Ej samma storleksmässigt iheller.
Testat en L och den satt bra, den jag fick var också L men var väldigt liten i storlek.
Sambons var feltryckt och det fattades 2 klistermärken.

Last edited:
din tröja har dessvärre "fastnat" i hanteringen. När ditt nick uppdagades så blev det genast ytterst tveksamt huruvida det blir någon tröja för din del, däremot så kan vi erbjuda en ganska snygg tvättbar blöja som kanske skulle falla dig i smaken. Givetvis med det tryck du har valt. Om du svarar på denna förfrågan snabbt så skickar vi med en haklapp utan extra kostnad.

/ orderavdelningen

word!

Status
Ej öppen för fler svar.
Back