SPORTHOJFEST 6 Maj!!

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
:banana Sporthojsfest i samarbete med MCE Lör 6 Maj -06 !!! :banana

--------------------------------------------------------------------------------

lördagen den 6 maj är det s.k. mc-dagar på Barkaby flygfält där flera stora mc-handlare och SMC stockholm kommer att ha en ny, roligare form av avrostning samt provkörningar av nya hojar + utställningar etc.etc.

Eftersom vår klubb MCE, www.mce.se (ny bättre,uppdaterad hemsida på g..) ,är hemmahörande i Järfälla inte långt från flygfältet tänkte vi anordna en SPORTHOJSFEST denna kväll i vår stora ,trevliga klubbkåk!

Tanken är att vi får till en dunderfest med liveband i trädgården, DJ inne, hojspränging vs bilsprängning, striptease, lotterier och andra kul tävlingar på vår stora tomt samt naturligtvis massor av god mat och öl! :fyllisar

MC-handlare kommer också att finnas på plats under kvällen och även delta i festen.

Möjlighet till övernattning i armétält kommer att finnas!
Matarbuss till och från pendeltåget under hela kvällen!

Vi är ca 90 medlemmar i klubben som består av mestadels sporthojs och enduroåkare och vi vill nu tillsammans med er lära känna lite fler hojåkare i stockholmstrakten!

Vi har nu bildat en festkommitté bestående av MCE-medlemmar och SH-medlemmar och planeringen är i full gång! :yoparty

/Bikerwoman, ordis i MCE

bikerwoman in da house:
striptease

<------ Yes Yes!!!!!

Låter som något att ta fasta på, 1 Maj är det ju Italienska träffen på Skokloster, första hojåkat för mig på året så då har man säkert redan 20 mil på Tuonon....

DP says: Låter som en bokad lördag.....

TRoligtvis kommer inte mig hoj vara på vägen än då men ska försöka dra med några o komma förbi ändå! låter dretkul!

Festen kommer bli askul!

Va me på höstfesten o den va nåt att ha i manna-minne....om man nu bara kunde komma ihåg nåt :va
Nåväl, det jag kommer ihåg är kul iaf :D

:fyllisar

bikerwoman skrev:
Har hört rykten om att Rollers filmer kommer att rulla även dom under kvällen :hihi

Då måste jag komma och signera saker, va? Bröst, rumpor och allt annat ni vill ha min autograf på. :finger :FU :rullandeu

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti