Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:japp... snart. om det visas intresse nog. Ska iaf ta o skicka ut de jag har. Har hittills skickat ut alla utom några få som ska lämnas personligen...
Swedie skrev:japp... snart. om det visas intresse nog. Ska iaf ta o skicka ut de jag har. Har hittills skickat ut alla utom några få som ska lämnas personligen...
Tröjexperten SWEEDIE.....OM man vill ta bort en text från tröjan man har beställt (och fått) hur gör man då? thinner? kniv? sax? fråga tryckeriet nästa gång du ska dit är du snäll.....Swedie skrev:japp... snart. om det visas intresse nog. Ska iaf ta o skicka ut de jag har. Har hittills skickat ut alla utom några få som ska lämnas personligen...
nja, har förbokat tryckerit i början av December...!Maverick_ou812 skrev:Jag oxå!
Med tanke på förra tröjbeställningen så är dom klara lagom till vårsäsongen!
Perfekt!
endast standard som gäller just nu. kommer inte göra en speciell för dig. kostar för mycket.Maverick_ou812 skrev:Swedie, för oss som inte har beställt innan = är rätt nya, kan du inte förklara va det är man kan beställa (tröjtyper, tryck, m.m.) och priset på detta?
Själv skulle jag kunna tänka mig en svart polo med SH loggan på kragen (men den finns kanske inte) samt den "obligatoriska" college alt. munktröjan med SH tryck, nick o "slogan"
en Sporthoj.com-tröja med nick, ovala loggan, slogan och Sporthoj.com på armen.Maverick_ou812 skrev:Helt ok, det där med polon var bara en fråga.
Ähum... kalla mig gärna dum men vad innebär en generell tröja?![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |