Sporthoj beroendeframkallande?

Winventive

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2012
Hoj
2018, Yamaha R1
Börjar bli jobbigt det här med Sporthoj, sitter på jobbet och bara väntar på rasterna så att jag kan dra in på sporthoj.com. Så fort jag kommer hem efter jobbet och efter att jag gjort alla mina sysslor så är det sporthoj.com som gäller igen. Även om det inte postas några nya inlägg eller ämnen så ofta ibland så går man tillbaks till gamla byggtrådar och kollar igenom och luskar för nya idéer och motivationer. Ett sätt att hantera vinterångesten i väntan på att snö och is jäveln ska smälta? Jag vet faktiskt inte, men en sak är i alla fall säker. I'm addicted to this shit!! Trodde aldrig att det skulle bli så, men MC åkning är mer en livsstil än en hobby!

Några fler som håller med mig? Skriv gärna några rader här så att jag inte känner mig som ensam i det här som ett j*vla psyk-fall hahaha!

Jag tror jag talar för alla här, när jag säger att du är helt ensam i det här. Ingen nu levande människa ägnar någon större kraft åt att surfa på sporthoj.

Vintern är något naturligt, och inte lönt att kämpa emot. Hojen är bara en maskin, inget att hysa känslor för.

Till din glädje får du vänta ytterligare två månader innan säsongen börjar. Det ger massor av tid åt det jag älskar mest - att läsa kommentarer till artiklar på idg.se. Det borde du också göra. Läsa kommentarer på idg.se, alltså.

Titta på den här demotiverande videon som handlar om hur tråkiga motorcyklar är

http://www.youtube.com/watch?v=G3Rb3z_y6W8

Känner som dig fast jag har nog gått längre, istället för fjortisarnas lill lördag, har jag sh krök lördag varje vecka. Bara jag och sh <3

Nej, jag är inte beroende.

kan säga att man är beroende av sporthoj ja :hej

Jag kör eget och det har gått så långt att kunderna får vänta tills jag surfat färdigt :näsblod

Skaffa inte Tapatalk appen till mobilen bara. Totalt beroende framkallande! Då kan man när man vill bara man har mobilen på sig komma in i sporthoj.com's forum och läsa dels allt nytt som skrivs och gräva i gamla projekttrådar osv osv.

Nej fyfan, inne varje rast å kollar, dag å natt typ. 8-) mycket skoj att läsa om även för dem som inte kan något om å bygga (som jag).

Hej, jag heter Kratoz och är en sporthojoholist!
(applåder)
Mitt missbruk började med lättare siter som bike, fastbikes och motomatters.
Men gick snart över i ett tyngre missbruk av sporthoj.com
Jag hoppas den här tråden kan visa mig vägen tillbaka till en kontakt med min familj. :crash
Tack för mig.
(mera applåder)

Jag tror jag talar för alla här, när jag säger att du är helt ensam i det här. Ingen nu levande människa ägnar någon större kraft åt att surfa på sporthoj.

Vintern är något naturligt, och inte lönt att kämpa emot. Hojen är bara en maskin, inget att hysa känslor för.

Till din glädje får du vänta ytterligare två månader innan säsongen börjar. Det ger massor av tid åt det jag älskar mest - att läsa kommentarer till artiklar på idg.se. Det borde du också göra. Läsa kommentarer på idg.se, alltså.

Pelle du är ju antingen en riktig partypooper eller så är du fortfarande i förnekelsestadiet. Tror mer på det sistnämnda i detta fall. Du måste bli mer medveten om ditt problem för att sedan kunna lösa det. Enda lösningen tror jag är att vänta till våren och köra hoj. Det är då man börjar ta itu med sitt "beroende"

Känner som dig fast jag har nog gått längre, istället för fjortisarnas lill lördag, har jag sh krök lördag varje vecka. Bara jag och sh <3

Sjukihuve, Alla vi har våra egna sätt att lösa problemen på :D

Nej, jag är inte beroende.

Du förnekar det bara!

kan säga att man är beroende av sporthoj ja :hej
:tummenupp

Jag kör eget och det har gått så långt att kunderna får vänta tills jag surfat färdigt :näsblod
Gearbox, du gör det bra, det är inte mer än rätt att dom får göra det hahaha:D
Förresten! Du borde börja skriva i din blogg lite mer! Du skriver så jävla bra, sjukt intressant och roligt att läsa dina inlägg :D

Skaffa inte Tapatalk appen till mobilen bara. Totalt beroende framkallande! Då kan man när man vill bara man har mobilen på sig komma in i sporthoj.com's forum och läsa dels allt nytt som skrivs och gräva i gamla projekttrådar osv osv.

Nej fyfan, inne varje rast å kollar, dag å natt typ. 8-) mycket skoj att läsa om även för dem som inte kan något om å bygga (som jag).

Samma sak för mig, men man lär sig nåt nytt och får nya idéer varje gång man kollar! :D

(applåder)
Jag hoppas den här tråden kan visa mig vägen tillbaka till en kontakt med min familj. :crash
Tack för mig.
(mera applåder)
:tummenupp Du är på rätt väg :D

Tror att man inom vården/socialtjänsten brukar dela upp det som följer:
-Bruk
-Riskbruk
-Missbruk
-Beroende

Misstänker att jag kvalar in i minst riskbruk...

Jag älskar sporthoj.com
Jag är en trogen kund! Trots att jag har blivit utslängd (läs bannad) flera gånger så har jag alltid kommit tillbaka:)

Shit, det berömda håret mellan hjälm och banväggarna, tänker på föraren framför kamerakillen de första minutrarna...

Its fun that all the people who are so in loooove with sporthoj.com registered in 2012:hihiSporthoj had its better moments but those days are long gone. Enjoy whats left of it:crash

Its fun that all the people who are so in loooove with sporthoj.com registered in 2012:hihiSporthoj had its better moments but those days are long gone. Enjoy whats left of it:crash

Så sant så sant.

Men vi får nöja oss med det vi har :)

(applåder)
Tack för mig.
(mera applåder)

hahaha! 10/10!
kan se cenariot framför mig :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden