Sporthoj är fantastiskt.

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Satt hemma vid datorn nu ikväll och gjorde inget speciellt, lyssnade på musik och slösurfade diverse hojforum. Från nedrevåningen ropar det "Du har främmande.".

"Vem då?" frågar jag. "Kom ner så får du se.". Vafan tänkte jag, är det någon jag känner så får dom väl lov att komma in? :va

Nåja, jag reste mig upp och pallrade mig ned för trappen och genom huset.

Ute på altanen stod en för mig vilt främmande man men vad jag inte visste var ju att jag egentligen redan kände personen i fråga. Där stod Powerholic som var och hälsade på några bekanta som råkar vara grannar åt oss. Världen är bra liten ibland.

Han hade varit ute på en liten promenad och tyckte han kände igen en hoj som stod ute på gården så han tittade förbi för att surra lite och titta på mitt hojbygge. Ett mycket trevligt och oväntat möte. :)

Tack för att Sporthoj finns och alla ni som skriver här. :tummenupp

Var tvungen att skriva av mig lite. Har ni varit med om någon liknande grej så får ni gärna dela med er.

I bilforumens värld har jag mött några som kommer fram och frågar om jag är "Corpze"... dock för att jag figurerat i tidningar med mitt driftingbygge!

Föutom att jag mötte "Bling-bling" byggare, dock i bil på semestertripp genom Borlänge ¨så har trevligt folk härinne hjälpt mig ved meksvårigheter, och bett om mitt telenr och ringt upp och förklarat ingående hur man löste ett kivigt problem:tummenupp:)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti