Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
http://expressen.se/index.jsp?a=293099oFFkeFF skrev:Någon som har koll på när det kommer att sändas?
Nordgren skrev:http://expressen.se/index.jsp?a=293099
Det är ett riktigt bra program. Jag satt med när programmet gjordes och det blev riktigt bra klippt, dock blev ljudet vi la på sådär (kanske finns det någon som vill vara expert kommentator och sitta med fram till 24.00 efter racendagen för att lägga på ljud?). Tack till Macho Woman som hjälpe oss att följa fajter längre ner i fältet.
om någon spelar in så kan jag fixxa resten ......Swedie skrev:Vadå sammandrag? Det är väl ändå fullskala ändå o inte klippt fram o tebax o småduttar från rejset?
Kan NÅGON snälla rara spela in och lägga upp här i HÖG kvalite!?
Det vore suveränt. Men kanske inte förenligt med upphovsrättsliga regler. Inte för att jag skulle förlora någon sömn över det. Bara en onödig replik.Swedie skrev:Kan NÅGON snälla rara spela in och lägga upp här i HÖG kvalite!?
Om man ger SPORTexpressen credits genom att inkludera all reklam m.m så tror jag knappast att dom bryr sig. Lägger man upp en LIVE stream och streamar kanalen här, ja då snackar vi väl saker de kan reagera på.Nyteknik skrev:Det vore suveränt. Men kanske inte förenligt med upphovsrättsliga regler. Inte för att jag skulle förlora någon sömn över det. Bara en onödig replik.![]()
Swedie skrev:Om man ger SPORTexpressen credits genom att inkludera all reklam m.m så tror jag knappast att dom bryr sig. Lägger man upp en LIVE stream och streamar kanalen här, ja då snackar vi väl saker de kan reagera på.
Swedie skrev:Verkar ju inte som NÅGON har kanalen!
Se till att få det bandat! jag vill se!!!
Mr K skrev:Sedan rippar jag VHS till DV. DV till DVD & WMV.
Jag kommer att samla alla loppen på DVD. Någon som är intresserad?
spelar in allt från 20-24 .. sedan klipper jag ut det relevant .... pallade inte sitta hemma hos fassan och hans fruga när de sover ....Swedie skrev:Kl20? Ska du se på damfotboll oxå eller? Börjar ju 22.05. eller iofs.. du menar du är inte där.. så du spelar inte allt från 20 för o vara smart. Nä det är du inte.ÄÄÄÄÄÄÄÄäh
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |