SportExpressen Falkenberg

oFFkeFF skrev:
Någon som har koll på när det kommer att sändas?
http://expressen.se/index.jsp?a=293099

Det är ett riktigt bra program. Jag satt med när programmet gjordes och det blev riktigt bra klippt, dock blev ljudet vi la på sådär (kanske finns det någon som vill vara expert kommentator och sitta med fram till 24.00 efter racendagen för att lägga på ljud?). Tack till Macho Woman som hjälpe oss att följa fajter längre ner i fältet.

Nordgren skrev:
http://expressen.se/index.jsp?a=293099

Det är ett riktigt bra program. Jag satt med när programmet gjordes och det blev riktigt bra klippt, dock blev ljudet vi la på sådär (kanske finns det någon som vill vara expert kommentator och sitta med fram till 24.00 efter racendagen för att lägga på ljud?). Tack till Macho Woman som hjälpe oss att följa fajter längre ner i fältet.

Ska man bänka ner sig framför :)
Går det att shoppa det på dvd förresten?

Vadå sammandrag? Det är väl ändå fullskala ändå o inte klippt fram o tebax o småduttar från rejset?

Kan NÅGON snälla rara spela in och lägga upp här i HÖG kvalite!?

Swedie skrev:
Vadå sammandrag? Det är väl ändå fullskala ändå o inte klippt fram o tebax o småduttar från rejset?

Kan NÅGON snälla rara spela in och lägga upp här i HÖG kvalite!?
om någon spelar in så kan jag fixxa resten ......

Nyteknik skrev:
Det vore suveränt. Men kanske inte förenligt med upphovsrättsliga regler. Inte för att jag skulle förlora någon sömn över det. Bara en onödig replik. :rolleyes:
Om man ger SPORTexpressen credits genom att inkludera all reklam m.m så tror jag knappast att dom bryr sig. Lägger man upp en LIVE stream och streamar kanalen här, ja då snackar vi väl saker de kan reagera på.

Swedie skrev:
Om man ger SPORTexpressen credits genom att inkludera all reklam m.m så tror jag knappast att dom bryr sig. Lägger man upp en LIVE stream och streamar kanalen här, ja då snackar vi väl saker de kan reagera på.

Även om de skulle tycka om att vi lägger ut den här, samt ger dem creds för det, så måste de samtycka i förväg för att det inte ska vara olovligt.

Jag tror säkert att man kan få en kopia av bandet. Det finns ju nån frilansare på Expressen som hänger på dethär forumet ibland. Jag skickar ett PM till honom.

Victor får du tag på det så vill jag ha!

Nån annan här som kan garantera att de spelar in? Vill ju se.

Swedie skrev:
Verkar ju inte som NÅGON har kanalen!

Se till att få det bandat! jag vill se!!!

Det här är ju jättelustigt! Cool racing sänds i en kanal som ingen har och alltså ingen ser! :tummenupp

Kan alla kontakta sina TV-bolag och fråga om de inte kan spotta ut kanalen i grundutbudet istället? Bra mycket bättre. Iaf något svenskt som kan konkurera med EuroSport. Det ska iaf jag göra nu.

Min far hade kanalen.
Videon är inkopplad.
Ny kanalsökning på boxen var ett måste.
SportExpressen hittad.
4timmars band laddat och inspelningen startad 2000.

Sedan rippar jag VHS till DV. DV till DVD & WMV.
Jag kommer att samla alla loppen på DVD. Någon som är intresserad?

Kl20? Ska du se på damfotboll oxå eller? Börjar ju 22.05. eller iofs.. du menar du är inte där.. så du spelar inte allt från 20 för o vara smart. Nä det är du inte. :mad: ÄÄÄÄÄÄÄÄäh

Swedie skrev:
Kl20? Ska du se på damfotboll oxå eller? Börjar ju 22.05. eller iofs.. du menar du är inte där.. så du spelar inte allt från 20 för o vara smart. Nä det är du inte. :mad: ÄÄÄÄÄÄÄÄäh
spelar in allt från 20-24 .. sedan klipper jag ut det relevant .... pallade inte sitta hemma hos fassan och hans fruga när de sover ....

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman