Spaningsledningen rapporterar 2011...

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Säsongen har börjat tidigt i år.. Inte ens våren har blivit bekräftad innan det är dags igen. Den senaste spaningen har gjorts mellan läns-gränsen. Distansflirtar verkar blir det nya 2011.

Misstänkt nummer 1, vi kan kalla honom klappen. Har under upprepade tillfällen visat mycket stort intresse till misstänkt nummer 2, som vi kallar katten. Det sägs att de båda träffats flertalet gånger. Informationen kring paret är knapphändig. Vi ber allmänheten om hjälp. Har du sett något? Vet du något om paret. Vänligen återkom till oss i spaningsledningen eller svara i tråden nedan.

Igår tog spaningsledningen emot ett paket på posten som innehöll specialtillverkade delar till vår undervattensutrustning. Den är specialbeställd från USA och har tidigare använts av inga mindre än CSI. Bra skit det här. Utrustningen är nu testad och funkar galant vill vår försöksperson meddela (läs: plums-Anna).

Det jag vill meddela med detta är att ni varken går säkra på mark eller under vattnet.

Last edited:
Mina djupdykningar ger vid handen att paret är mycket förslaget och använder sig av den senaste digitala tekniken för att skicka kärleksmeddelanden till varandra. Det är FörBannat slugt av dem.

Men glöm inte spaningsledningens motto: You can run, but you can never hide... :skrattaåt

Last edited:
Mina djupdykningar ger vid handen att paret är mycket förslaget och använder sig av den senaste digitala tekniken för att skicka kärleksmeddelanden till varandra. Det är FörBannat slugt av dem.

Men glöm inte spaningsledningens motto: You can run, but you can never hide... :skrattaåt

:tungan tur jag inte är ute i svängen denna sommar heller då :rolleyes:

Vi bryter för ett viktigt meddelande:

Ryktet säger att "klappen" ska på festligheter ikväll och ta med sig sin tjej. Hmm.. Har det gått så långt redan eller var "katten" bara något tillfälligt. Kan det alltså vara så att vi redan har vårt första SH-par innan säsongen ens dragit igång?

Jag ber allmänheten vara vaksamma i stockholmsområdet ikväll och rapportera direkt då ni finner något misstänksamt.

Tack på förhand!

En liten fågel viskade i mitt öra att SH verkar veta mer om dessa personer än själva paret själva gör...

En liten fågel viskade i mitt öra att SH verkar veta mer om dessa personer än själva paret själva gör...

Så är det. Spaningsledningen gjorde flera avslöjanden förra året och under vintern har ju BusAnna utbildat sig i undervattensspaningen så nu är de ännu bättre utrustade. :hihi

Så är det. Spaningsledningen gjorde flera avslöjanden förra året och under vintern har ju BusAnna utbildat sig i undervattensspaningen så nu är de ännu bättre utrustade. :hihi

Hrm ..Har Bus-Anna tagit sig vatten över huvudet ?Utvecklat Grodlår under vintern ? allt för att spana ... Seriöst ... Respect:Bugar

När ska "Grodlåret Anna" så att säga "gå till botten av problemet" då?
Få man från och med nu endast se henne iförd kaki färgad gummidräkt ? Lr vågar man hoppas på nått mer "avslöjande" typ :

Bifogat

• 2950_bikebottom.jpg
    2950_bikebottom.jpg
    52 KB · Visningar: 172
Vi bryter för ett viktigt meddelande:

Ryktet säger att "klappen" ska på festligheter ikväll och ta med sig sin tjej. Hmm.. Har det gått så långt redan eller var "katten" bara något tillfälligt. Kan det alltså vara så att vi redan har vårt första SH-par innan säsongen ens dragit igång?

Jag ber allmänheten vara vaksamma i stockholmsområdet ikväll och rapportera direkt då ni finner något misstänksamt.

Tack på förhand!

höhö, är en liverapportering orättvis ;)

Jag tycker att spaningsledningen gör ett ganska dåligt arbete... Frågan är om det inte pratar om sig själv...? Man har ju hört ryktena om busan och pizzabagarn, för att inte tala om allt skvaller man hört om Sanna.... OJ OJ OJ!!!! :)

Jag tycker att spaningsledningen gör ett ganska dåligt arbete... Frågan är om det inte pratar om sig själv...? Man har ju hört ryktena om busan och pizzabagarn, för att inte tala om allt skvaller man hört om Sanna.... OJ OJ OJ!!!! :)

Den här tråden brukar mest hänga ut trådskaparna själva villa jag minnas. Den traditionen håller nog i sig även i år.

Ni två är bara avis för att ingen spanar på er :arsele :D

Hehe trampat på en öm tå?? :va

Asså jag är så sjukt besviken på våra praktikanter vi tillsatte detta år. ca 5 månader har gått och inte en enda incident.. Skandal.. Meningen med att vara president för detta innebar ju att jag och Anna bara skulle kunna sitta på rosen medan våra undersåtar jobbar. Tji fick vi.. Blir till att återvända ut på fältet till nästa säsong.

Hörde dock om en händelse och utbyte av kroppsvätskor på den senaste SH-festen. Har dock inte fått uppgifterna bekräftade än. Visserligen när fick vi våra uppgifter bekräftade senast? Har väl aldrig hänt. :kliahuvet

Att tillägga är att även denna gång är den läskiga färgen grönt inblandad.. Konstigt det där.. Tror jag och Anna behöver ha ett möte snart och eventuellt bjuda in Kawazaki. De kanske kan sponsra oss till nästa säsong så fler incidenter inträffar? Mer grönt på vägarna tack!

Last edited:
Jag tycker Busan själv ska ta och skapa lite saftiga rubriker å inte bara sitta på sin dumma president-tron. Det är fan på tiden att hon bidrar med nåt skvallervänligt och rejält snusk!:tuttar:D

Asså jag är så sjukt besviken på våra praktikanter vi tillsatte detta år. ca 5 månader har gått och inte en enda incident.. Skandal.. Meningen med att vara president för detta innebar ju att jag och Anna bara skulle kunna sitta på rosen medan våra undersåtar jobbar. Tji fick vi.. Blir till att återvända ut på fältet till nästa säsong.

Hörde dock om en händelse och utbyte av kroppsvätskor på den senaste SH-festen. Har dock inte fått uppgifterna bekräftade än. Visserligen när fick vi våra uppgifter bekräftade senast? Har väl aldrig hänt. :kliahuvet

Att tillägga är att även denna gång är den läskiga färgen grönt inblandad.. Konstigt det där.. Tror jag och Anna behöver ha ett möte snart och eventuellt bjuda in Kawazaki. De kanske kan sponsra oss till nästa säsong så fler incidenter inträffar? Mer grönt på vägarna tack!

Obekräftade uppgifter är de bästa uppgifterna! :tummenupp

Jag hörde nåt om en Anders Borg-lookalike, och sånt attraherar väl en tvättäkta mauderat?:hihi

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph