Spamtråd 2007 Uppsala!

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Eftersom jag nu tagit en öl det är fredag så kände jag behovet att innan
jag stack vidare till en polare och käka lite mat att jag behövde skriva lite skrot här i UARR's nu officiella spamtråd : )

Så skål på er och ha er en go helg!

Och så ska ni alla ha en kram på er!

Kram från kramgrabben :yoparty

Kram på dig med då.

Fredag kväll o regnet kommer snart. Tur att jag har sprit.

Men i morgon ska det inte regna! Få se om jag får med mig några Gävle bor ut och köra och som kan visa lite roliga vägar här uppe. Saknar lurbovägen mot dalby.....mfl

Här skiner solen igen! Nu ska det kastas tegelpannor och limmas lister :) Men sedan blir det meka lite hoj och kanske koppla av en stund i trädgården.

Var f-n är solen? Det blåser och är allmänt grått. Inget finåkarväder direkt, blir till att rensa ogräs istället. :missbelåtenflino:

Trädgårdssysslor e ju alltid kul oavsett väder:tungan Ska ut själv nu o påta lite jag me. Ha de...

Pumpen

Jag åkte förbi pumpen för några timmar sen vart var ni ???? :)

Är i stan och hälsar på lite och fixar ........

jag är iaf påväg ner i garaget för att mecka lite med dom två hojarna som står där. :)

Själv var jag ut på min cyclepro altron (en sådan som här under fas röd vit)
CyclePro-034_jpg.jpg
och körde en sväng i morse.
Och snart ska man iväg och plocka äpplen : )

Jag åkte förbi vid 1530 ca också och då stod det 2 KTM:ar och e silvrig R1 vid infarten till torget och tjattrade. Hejade men kunde inte placera personerna.....så jag åkte vidare.......:)

Jag åkte förbi vid 1530 ca också och då stod det 2 KTM:ar och e silvrig R1 vid infarten till torget och tjattrade. Hejade men kunde inte placera personerna.....så jag åkte vidare.......:)

Då såg vi de tjattrande Mc åkarna från gamla Kung Krål.
Åkte runt ett par varv och försvann.

Solen sken och flygmyrorna svärmade!

:yoparty Då var det dags å korka upp igen, här ute vid kusten har vi festat sen i onsdags, å ikväll är det Grand Finale på båtveckan:rock:yoparty. Brukar bli riktigt skoj. Vädret e bra så det blir säkert mycket folk på dom 9 krogarna som är öppna.
Läge för en krogrunda, kan i å för sig sluta "illa"...:smasha, skallbank imorgon

Ere meningen att man ska rapportera vad man gjorde när Lotta var vid Fyris torg? Varje gång? :va

Oh well. Första gången vet jag faktiskt inte? Kanske tankade i Fagersta? Andra gången, vid halv fyra åt jag en glass, Pepe (laktritsglass), vid stora rondellen i Sala och pratade med ett par på en glidare, sort okänd. Ja, människorna var en man och en kvinna från Köping. Hojsorten var okänd. :)

jag är iaf påväg ner i garaget för att mecka lite med dom två hojarna som står där. :)

Schnygg avatar! :D

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma