South coast supermotards filmer ifrån 2006

Bra gjort!!! Gjorde ju inte direkt att man blev mindre sugen på att får köra lite... :gnissla

Snyggt, ser ju riktigt kul ut även för en som inte är ett inbitet "motardfucko":D , skämt o sido så verkar ni ha grymt kul!

Snyggt filmat och shysst klippt, gillar speciellt de korta klippen där kameran är placerat lågt på hojen, skulle bara varit nån hoj framför eller bakom så hade det blivit fint drag i bilderna.

Riktigt bra musik men den har ju förekommit i en del andra filmer med, kanske lite nytänkande där så är ni hemma.

Snyggt jobbat!

Last edited:
Bra filmat!

Bra filmat. Men lite fler stoppies hade inte skadat..

Kom gärna upp till Kalmar nån gång o kör lite också.(skogstorp gocartbana).
Nästa år kommer 2-hjulingarna förhoppningsvis få en helt egen träningsdag:tummenupp

Garanterat stor skillnad mot racehouse och "runda ett antal däck" banor.

Wheelie-king skrev:
2661274 Bra filmat. Men lite fler stoppies hade inte skadat..

Kom gärna upp till Kalmar nån gång o kör lite också.(skogstorp gocartbana).
Nästa år kommer 2-hjulingarna förhoppningsvis få en helt egen träningsdag:tummenupp

Garanterat stor skillnad mot racehouse och "runda ett antal däck" banor.
Det står absolut på dagordningen. Vi har pratat om det iår men vi "hittade" den banan för sent och när hösten stod för dörren.
PM:a gärna mig när det börjar hända något där nästa säsong om du kommer ihåg det så kommer vi upp o kasar runt lite :tummenupp :tummenupp

Bra filmer!

Har blivit duktigt less på alla "kolla vad jag kan köra bakhjul"-filmer, för att inte tala om "kolla vad jag är häftig outlaw och kör som en idiot inne i stan"-filmer.
Kul att det finns någon som gör vettiga motardfilmer.:tummenupp
Bra blandning mellan vanlig vägkörning och körning på "bana". Klippen med kamera monterat lågt på hojen var riktigt snygga.
Keep up the good work!

Bra klippt och bra musik.. Jag hade dock velat se lite mer "outlaw"-grejer, men jag antar att ni där nere inte är lika hårda och coola som oss stockholmare...:rolleyes:

Sen så hade det varit kul att se lite hjälmkamera på racehouse.

Jag lovar att skicka ett PM el. lägger upp en ny tråd på SH när körningen drar igång i Kalmar.

ceasar skrev:
2661378 Bra klippt och bra musik.. Jag hade dock velat se lite mer "outlaw"-grejer, men jag antar att ni där nere inte är lika hårda och coola som oss stockholmare...:rolleyes:

...Nä, vi är nog inte det :tomten :rolleyes:
Har en gammal video från racehouse med hjälmkamera. Ska se om jag kan lägga upp den vid ett tillfälle..

Wheelie-king skrev:
2661434 Jag lovar att skicka ett PM el. lägger upp en ny tråd på SH när körningen drar igång i Kalmar.
Gött! :tummenupp har inte allt för långt ner till er. Skulle vara kul å dra några rundor på banan.

Wheeliedevil skrev:
Inget du kan lägga upp på FTP ? Alltid så segt när man inte kan spara bra material. :(

Last edited:
philsson skrev:
2661639

Inget du kan lägga upp på FTP ? Alltid så segt när man inte kan spara bra material. :(
Dom är på gång upp på sporthojs servern. Kika i motard mappen. Dom heter "SCS - ....."
Trodde den var nere, det har den alltid varit innan när jag har skullat lägga upp något där :rolleyes:

Snyggt jobbat broder, kan tycka att jag känner igen uplägget från en annan rulle på den första ;)

Skitsnyggt klippt å bra musikval!! KÖR SVINHÅRT!! :tummenupp

Jonasson skrev:
2661699 Snyggt jobbat broder, kan tycka att jag känner igen uplägget från en annan rulle på den första ;)

Precis, :rolleyes:
Det har jag kört med i alla våra filmer sen förra året... :va

Här är dom igen på SH servern:

http://sporthoj.years2.com/Motard/SCS - Autumn 2006 supermoto supermotard motard.mpg

http://sporthoj.years2.com/Motard/SCS - goes to Urasa supermoto supermotard motard.mpg

http://sporthoj.years2.com/Motard/SCS - Racehouse revisited supermoto supermotard motard.mpg

http://sporthoj.years2.com/Motard/SCS - Summer 2006 supermoto supermotard motard.mpg

ceasar skrev:
2661378

http://sporthoj.years2.com/Motard/Racehouse Wheeliedevil.mpg

Last edited:
tur att ngn av oss e flitig och håller igång!! bra HOCKE :yoparty
i sommar filmen är det även ett litet clip på jonas berg från tycon :nicka

Last edited:
Wheeliedevil skrev:
2661083
Kommentarer, tips, ideér, kalgomål, beröm, mottages med öppna armar.

Det där var ödmjukt skrivet. Vad fan finns det att klaga på :va
Tips är överflödiga. Beröm däremot skall ni ha.
Bra klippt med sköna stillbilder i takt med musiken :yoparty

Klockers:tummenupp

Dessa filmer och er körning gör bara att jag känner mig mer övertygad om att motard är grejen. Nån som vill köpa min SV :D

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back