Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller verkligen inte med, sjufemtin är den bästa telefonen jag någonsin haft.GuW skrev:2477995Skriv av skiten med papper och penna, det lär inte vara sista gången den telefonen ska in på verkstan...
Seriöst, sämre telefonjävel får man leta efter (varför man nu skulle vilja det)
Köp något annat, fort....
Synka med outlook t.ex.alap skrev:2478105Är ju "bara" 299 st telenr som skall in. I boken står det skapa konto= fixat, men användarnamn och lösenord för servern? Vilken j-a server?
Får väll köpa en ny istället. Aldrig mera en Sony Ericsson.
GuW skrev:Seriöst, sämre telefonjävel får man leta efter (varför man nu skulle vilja det)
Håller med. Körde några nokia-telefoner innan T68i och nu k750i. En nokia kommer aldrig mer i min ägo. De senare nokia-maskiner är bara bleka kopior på SE-nallarna.stoffer skrev:2478156Jag håller verkligen inte med, sjufemtin är den bästa telefonen jag någonsin haft.
Har aldrig varit inne på verkstaden heller.
Verkar bra. Tackar.Tias skrev:
Tias skrev:
GuW skrev:2478881Verkar funka bra, när äntligen datakabeln för kontakt med den glappa telefonjäveln....
Det gäller att passa på när alla bra planeter ligger i linje med telefonen och det är vindstilla, för landar en blomfluga på sladden avbryts överföringen omedelbart....
Annars var det ett bra program...![]()
Haha sällan du skriver något vettigt, det enda du gör är ju att gnälla sönder varje tråd, får du för lite av frugan ellerGuW skrev:2477995Skriv av skiten med papper och penna, det lär inte vara sista gången den telefonen ska in på verkstan...
Seriöst, sämre telefonjävel får man leta efter (varför man nu skulle vilja det)
Maxxi skrev:2480557Haha sällan du skriver något vettigt, det enda du gör är ju att gnälla sönder varje tråd, får du för lite av frugan eller![]()
![]()
![]()
Maxxi skrev:2480557Haha sällan du skriver något vettigt, det enda du gör är ju att gnälla sönder varje tråd, får du för lite av frugan eller![]()
![]()
![]()
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |