Socialdemokratiskt valarbete

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Man skulle kunna tro att de hade viktiga saker att pyssla med i dessa val-tider men istället ger de sig ut och rövar bort oskyldiga flickebarn istället, typiskt socialdemokrater att vara mer kriminella än alla andra.
Kan de inte bara fuska lite med tv-avgiften eller köra rattonyktra som borgarna gör, måste de ta till ytterligheter?

Abdo Goriya (S) är häktad och misstänkt för stämpling till människorov.

Varför beter dig så här och vad är det som gör att (s) attraherar så grova brottslingar? :confused:

Finns det en enda ickekriminell sosse? :va

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/haktad-for-planerad-kidnappning_4712767.svd

Tittade snabbt på FB igår när jag ville veta vilken politiker som det gällde. Förhoppningsvis får han avsäga sig sina uppdrag. Allt annat vore skandal. Tycker inte man ska blanda in partifärg i detta. S kommer inte att kunna hålla honom bakom ryggen om allt han anklagas för stämmer.

Från ett FB inlägg:

"Samtliga nuvarande politiska uppdrag för Abdo Goriya (S):
- Styrelsen för Stockholms Stads Bostadsförmedling AB - v. ordf
- Personal- och jämställdhetsutskottet - led
- Valberedningen - led
- Mälardalsrådets stämma - led
- Socialtjänst- och arbetsmarknadsnämnden - led
- Styrelsen för Stockholms Stadshus AB - suppl
- Kommunstyrelsen - ers
- Kommunförbundet Stockholms län, KSL - Ombud
- Kommunfullmäktige - led

https://www.flashback.org/t1192250p12

Last edited:
Varför inte, det är dels ett återkommande tema inom socialdemokratin och de brukar vara ganska snabba på att peka finger själva.

Kändes som om den här personen varit medlem i något annat parti hade utfallet varit detsamma. I mina ögon låter det som heders relaterat. Politikern i fråga har samma nationalitet som flickan och hennes far om jag förstått saken rätt.

Jag tror att det finns många politiker oavsett partitillhörighet som är oheliga på ett eller annat sätt. Även om vi väljare önskar att de skulle ha en bättre moralisk kompass visar verkligheten att så inte är fallet.

Att många Socialdemokrater blivit tagna med handen i syltburken har nog mer att göra med att de styrt och ställt de senaste 40 åren. En viss kultur skapas då kan jag tänka mig. Samma fenomen skulle nog drabba alliansen om de får styra och ställa de nästkommande 40 åren. Människan är en svag varelse. Det har historien visat.

Att många Socialdemokrater blivit tagna med handen i syltburken har nog mer att göra med att de styrt och ställt de senaste 40 åren. .

...och med att de utgjort 40% av befolkning
...och dessutom haft en stor andel väljare & förtroendevalda som med arbetarbakgrund medan moderater oftare är tjänstemän
...och det är ju 3 gånger vanligare att personer med arbetarbakgrund än tjänstemän blir kriminella ...

ngn som hört om mona yttrat sig ?

Vem bryr sig, Mona Muslim kommer säkert hålla med gubben om att skammen dottern dragit över sin familj rättfärdigar deras planer... För islamisterna och invandrare gör ju aldrig några fel. Det är bara urbefolkningen det är fel på. "Svenskarna måste integreras i det nya sverige för det gamla kommer inte tillbaka", eller hur det nu var hon uttryckte sig...?:va

ngn som hört om mona yttrat sig ?

Det är långhelg, vad begär du? Hon ligger väl utslagen med någon metallarbetare flåsandes och fräsandes i hennes susande bag-in-box öra och glennluktande, illröda hockeyfrilla.

På måndag, då får vi nog höra hur mån(a) hon är om alla invandrares rätt att välja partner men blablabla.

Kändes som om den här personen varit medlem i något annat parti hade utfallet varit detsamma.

Ja, om den varit medlem i samma parti ja. Men det finns väl en anledning till att de grövsta brottlsingarna inom politiken trivs i vänstern, tror du inte? Och som sagt, de hqr väl själva haft åsikter på andras partiers medlemmars förehavanden om jag inte missminer mig.

Last edited:
Det är långhelg, vad begär du? Hon ligger väl utslagen med någon metallarbetare flåsandes och fräsandes i hennes susande bag-in-box öra och glennluktande, illröda hockeyfrilla.

På måndag, då får vi nog höra hur mån(a) hon är om alla invandrares rätt att välja partner men blablabla.

Jag avlider av skratt.:lol:rofl

Hey grabbar! Jag försökte bara nyansera lite. Vi har gått rätt hårt på Mona & Co på sistone. De har givetvis sig själva att skylla för påhoppen med sina klantiga uttalanden och leverne. Ni har givetvis rätt. En syrier medlem i moderaterna hade aldrig gjort på samma sätt. För visst var personen i fråga syrier?

Hey grabbar! Jag försökte bara nyansera lite. Vi har gått rätt hårt på Mona & Co på sistone. De har givetvis sig själva att skylla för påhoppen med sina klantiga uttalanden och leverne. Ni har givetvis rätt. En syrier medlem i moderaterna hade aldrig gjort på samma sätt. För visst var personen i fråga syrier?

Det spelar väl ingen roll om han är syrier eller svensk. Vad menar du? En kidnappare skall buras in. Pungt. En socialdemokratisk kidnappare skall hängas ut. Liksom en moderat dito, om en sådan går att finna. Jag tvivlar dock på det senare.:)

Det spelar väl ingen roll om han är syrier eller svensk. Vad menar du? En kidnappare skall buras in. Pungt. En socialdemokratisk kidnappare skall hängas ut. Liksom en moderat dito, om en sådan går att finna. Jag tvivlar dock på det senare.:)

Jag var lite ironisk i det inlägget.

Att han var syrier (om han nu var det) spelar ingen roll. Kontentan var att båda (politikern och diplomaten) var från samma nationalitet och antagligen därmed delade samma kulturvärden vad det nu må vara. Nu råkade politikern företräda Socialdemokraterna, men det hade antagligen lika gärna kunna vara något annat etablerat parti. Partifärg tror jag inte har med det här brottet att göra.

Om det rört sig om en person med svenskt ursprung skulle han givetvis också hängas ut.

Jag var lite ironisk i det inlägget.

Att han var syrier (om han nu var det) spelar ingen roll. Kontentan var att båda (politikern och diplomaten) var från samma nationalitet och antagligen därmed delade samma kulturvärden vad det nu må vara. Nu råkade politikern företräda Socialdemokraterna, men det hade antagligen lika gärna kunna vara något annat etablerat parti. Partifärg tror jag inte har med det här brottet att göra.

Om det rört sig om en person med svenskt ursprung skulle han givetvis också hängas ut.

Ironin låg väl i att en syrier i moderaterna inte skulle gjort så här, om jag förstod dig rätt.

Jag kunde bara inte motstå chansen att retas lite.:) sorry.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra