Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bingo skrev:Gå in i medlemsregistret och PM:a "LakrisMalin". Hon söker kontakt med snygga killar, hon har bl a PM:at mig. Jag kan inte garantera att hon är snygg eller ens att det är en hon, men det är värt ett försök.![]()
![]()

Bingo skrev:Gå in i medlemsregistret och PM:a "LakrisMalin". Hon söker kontakt med snygga killar, hon har bl a PM:at mig. Jag kan inte garantera att hon är snygg eller ens att det är en hon, men det är värt ett försök.![]()
![]()
loser skrev:Jag förklarade för "henne" att lakris stavas lakrits, då slutade hon PM:a.

Nu har jag träffat henne! Det är en hon och hon är SKETASNYGG. både hon och hennes lika SKETASNYGGA kompis är sexualliberaler.loser skrev:Jag förklarade för "henne" att lakris stavas lakrits, då slutade hon PM:a.
Bingo skrev:Nu har jag träffat henne! Det är en hon och hon är SKETASNYGG. både hon och hennes lika SKETASNYGGA kompis är sexualliberaler.![]()
Synd att du avslutade kontakten så bryskt.![]()
![]()
Åhhh du skulle bara se henne (och hennes kompis).Zigge skrev:Öhm, what about den här LakrisMalin? Jag fick oxå ett knasigt PM som jag ignorerade, men man undrar ju vad det finns för folk...?
Bingo skrev:Åhhh du skulle bara se henne (och hennes kompis).![]()
Big mistake, kompis. Big mistake...
ChaosX skrev:Jag får aldrig PM...![]()
när du kommer hem.....exiteme skrev:AJAJAJ, vad du ligger illa till nu...!!!!!Du kommer att få
när du kommer hem.....

Snabbe_jag skrev:Det är nog det han vill ha, så ge honom inte det![]()
att han inte kommer att kunna sitta på hojen på en vecka!!!!!exiteme skrev:Hmmmm....Om han skriver på trådar om singeltjejer, lär han inte få vad han vill ha!!!! *letar fram handbojor och piskan* Han kommer att få så mycket![]()
att han inte kommer att kunna sitta på hojen på en vecka!!!!!
Snabbe_jag skrev:Problemet är ju att det var en tråd för snygga singeltjejer och jag börjar bli lite rädd nu faktiskt.....
exiteme skrev:
Vad är du rädd för...? Du har väl inget att frukta....?![]()

Snabbe_jag skrev:Börjar ju misstänka att killarna har konstiga läggningar ju![]()
Han påstod att han fått sina högklackade 45-or av sin förra tjej. HAHAHA....Fick sedan reda på att till nästa tjej sade han att han fått dem av mig (Kan tillägga att det inte höll länge mellan oss....)exiteme skrev:ChaosX är nog hyfsat normal...hehehe.... Jag hade ett x som brukade "låna" mina underkläder. Inte kul att se en stor hårig kille i stayups och höfthållare!!!!Han påstod att han fått sina högklackade 45-or av sin förra tjej. HAHAHA....Fick sedan reda på att till nästa tjej sade han att han fått dem av mig (Kan tillägga att det inte höll länge mellan oss....)
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA