Snygg?? Jag? Så in i helvete!! = Racerapport Knudan

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Det sägs att man kan supa sig snygg. Hur det är med det vet ju inte vi ELITidrottsmän, då ju vi är sådana renlevnadsmänniskor och inte dricker sprit, bara tränar så mycket att vi inte ens har tid att vara funktionärer!:fakta
MEN, att man kan köra sig snygg VET jag. Varenda gång jag går förbi spegeln SER jag det; Snyggare än någonsin!!!!:fakta
Hur kommer då detta faktum sig? Jo, under lördagens race satte jag ett prydligt personbästa med 1.03,3 , en sänkning med närmare en halv sekund! Gôtt! Desutom hade jag äran att förpassa Flurkmarks stolthet Roger Jonsson till en 15:e plats efter en elegant passage några varv före mål! 2 SM-poäng!!!:)
Sedan kunde jag backa upp detta med ytterligare 2 poäng efter söndagens race. Här kunde jag gotta mig åt en passage av Alfred Björback på sista varvet, MÅNGA fina varvtider runt 1.03,5 samt mitt näst snabbaste varv på sista varvet. Nice!!:) Att sedan Flurkmarkarn och Erik Koss var GRYMT snabba grumlar inte min glädje; kul för dem!

Tack fellow racers, funkisar och andra för en fin helg!:tummenupp

Lånar en trevlig bild att lätta upp texten med!:tummenupp

Bifogat

• 10.jpg
    10.jpg
    62.1 KB · Visningar: 460
Jamen det var helsike var det går undan för farbror. Jag tror jag måste börja sprintrejsa igen. För min del går det bara bakåt.

Ja man var ju tvungen att släppa farbror förbi sig i första racet annars hade det väl blivit en himskandes liv... :rolleyes: Skämt åsido snyggt kört jag hade inte ork att svara. :tummenupp

Jamen det var helsike var det går undan för farbror.

Tack! Jag är NÖJD!:tummenupp

För min del går det bara bakåt.

Ja du.... det är väl få förare som uppnått en hygglig snabbhet som blir snabbare av ERF...

jag hade inte ork att svara. :tummenupp

Du får börja träna lite ditt yngel!

Ja man var ju tvungen att släppa farbror förbi sig i första racet annars hade det väl blivit en himskandes liv... :rolleyes:

Det blev det väl ändå!!!:)

Tack!

Last edited:
Hm

Hmmmmmmmm great race, själv körde jag ynka 1.03.7 (pb iofs) men får väl träna vidare så kanske man uppnår samma klass som dig inom sinom tid :tungan
Se ya next race Mozz the elephantman

Hmmmmmmmm great race, själv körde jag ynka 1.03.7 (pb iofs) men får väl träna vidare så kanske man uppnår samma klass som dig inom sinom tid :tungan
Ja om 20 år är du väl nästan lika gammal som Mozz...

Snyggt kört sen ska visst gammelfarfar skaffa en 08-09-raket, då kommer det gå undan än värre :tummenupp

Ja om 20 år är du väl nästan lika gammal som Mozz...

Du behöver väl 30 ditt yngel!:)

Snyggt kört sen ska visst gammelfarfar skaffa en 08-09-raket, då kommer det gå undan än värre :tummenupp

Ecksackt! Då får du se upp! Måste ju hitta på något för att komma ner på 1:02.483 så MÅSTE man ju ha MINST en 07:a! Det har ju du visat. Snyggt!!:tummenupp:tummenupp

Ja, du kanske ska träna på Våler???? Eller? Annars syns vi på Åsen om en månad.
PS: Fick in ett fint pass regnträning igår....:)

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...