magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Det sägs att man kan supa sig snygg. Hur det är med det vet ju inte vi ELITidrottsmän, då ju vi är sådana renlevnadsmänniskor och inte dricker sprit, bara tränar så mycket att vi inte ens har tid att vara funktionärer!
MEN, att man kan köra sig snygg VET jag. Varenda gång jag går förbi spegeln SER jag det; Snyggare än någonsin!!!!
Hur kommer då detta faktum sig? Jo, under lördagens race satte jag ett prydligt personbästa med 1.03,3 , en sänkning med närmare en halv sekund! Gôtt! Desutom hade jag äran att förpassa Flurkmarks stolthet Roger Jonsson till en 15:e plats efter en elegant passage några varv före mål! 2 SM-poäng!!!
Sedan kunde jag backa upp detta med ytterligare 2 poäng efter söndagens race. Här kunde jag gotta mig åt en passage av Alfred Björback på sista varvet, MÅNGA fina varvtider runt 1.03,5 samt mitt näst snabbaste varv på sista varvet. Nice!!
Att sedan Flurkmarkarn och Erik Koss var GRYMT snabba grumlar inte min glädje; kul för dem!
Tack fellow racers, funkisar och andra för en fin helg!
Lånar en trevlig bild att lätta upp texten med!

MEN, att man kan köra sig snygg VET jag. Varenda gång jag går förbi spegeln SER jag det; Snyggare än någonsin!!!!

Hur kommer då detta faktum sig? Jo, under lördagens race satte jag ett prydligt personbästa med 1.03,3 , en sänkning med närmare en halv sekund! Gôtt! Desutom hade jag äran att förpassa Flurkmarks stolthet Roger Jonsson till en 15:e plats efter en elegant passage några varv före mål! 2 SM-poäng!!!

Sedan kunde jag backa upp detta med ytterligare 2 poäng efter söndagens race. Här kunde jag gotta mig åt en passage av Alfred Björback på sista varvet, MÅNGA fina varvtider runt 1.03,5 samt mitt näst snabbaste varv på sista varvet. Nice!!

Tack fellow racers, funkisar och andra för en fin helg!

Lånar en trevlig bild att lätta upp texten med!