snyft, vita konstiga saker

Spretman

#9 med handskarna på hyllan
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
Suzuki RMZ450
Snyft snyft :(

I förrgår var det härliga vårkänslor. Satt på jobbet och läste en del inlägg, "första turen" mm. Skrattade lite :D och tänkte, att det är säkert kisarna & brudarna från södra svedala som gasar. Men icke sa nicke, :tummenupp Det fanns ju en del stockholms kisar ute på vägarna. Så jag tog ledigt från arbetet på efermiddagen och drog en repa på 5 mil. Täby, Sollentuna, Upplansväsby. Fick en kaffe hos MD och Johanna + Att Lartes va där och drömmde. Jäkligt nice :rofl
Men idag typ 2 minus och vita konstiga saker som kommer från himmlen och täcker marken.
Snacka om att man känner sig knockad :fatta!

Nu är det fädigsnyftat :banana Hej hopp

Vad väntar ni er av februari egentligen? Det är ju högvinter nu.

men det här e bra, då hinner jag få ihop min tills den riktiga säsongen börjar

Spretman skrev:
Snyft snyft :(

I förrgår var det härliga vårkänslor. Satt på jobbet och läste en del inlägg, "första turen" mm. Skrattade lite :D och tänkte, att det är säkert kisarna & brudarna från södra svedala som gasar. Men icke sa nicke, :tummenupp Det fanns ju en del stockholms kisar ute på vägarna. Så jag tog ledigt från arbetet på efermiddagen och drog en repa på 5 mil. Täby, Sollentuna, Upplansväsby. Fick en kaffe hos MD och Johanna + Att Lartes va där och drömmde. Jäkligt nice :rofl
Men idag typ 2 minus och vita konstiga saker som kommer från himmlen och täcker marken.
Snacka om att man känner sig knockad :fatta!

Nu är det fädigsnyftat :banana Hej hopp

Jo faktiskt, vilken otrooolig chock! i FEBRUARI liksom. Det är ju i stort sett sommar! och så händer DETTA!!! :rolleyes:

No offence men om ni är besvikna NU så vänta tills det årliga aprilbakslaget kommer, Ddå kommer det inte bli lätt :)

Äsch vadå, du har ju motard. Bara att åka på ju :tungan

Fast lite bra att det är snö nu är det eftersom jag inte gillar att ni åker när jag inte ens har nån båge :huvet

Nää nu ska här letas billiga R1:or eller dylikt :yoparty

VÅREN KOM HIIIIIIIIIIIIIT NU!!!

....så går jag ut o gör snöänglar sålänge.. :crash

Åååå, det e så tråkigt med snö :(

Våren var ju så nära i sthlm och nästan hela sverige kan jag gissa i helgen.
Ingen jacka behövdes, på med solglasögon o en tjock tröja, starta hojen mmmmmmmmmm va fint den lät, undra om man ska ta ut den, neee is på uppfarten får vänta en vecka till.. så kommer detta skitväder under natten :(
5 cm snö under natten o vårsolens strålar är ett minne blott
*tycker inte om vintern, vill ha vår nu, hojen har snart sönder garaget*

/Annchua

snö är kul!

körde budhoj för förstagången nu pett halv år ocj jävlar i mig vad kul det är med snö! så alla med offroadhojjar har absolut inget att klaga om dom inte kan köra!
ut och lek i snön och ha kul! det gjorde jag! (samtidgt som jag tjänade pengar)

Mcbudet skrev:
snö är kul!

körde budhoj för förstagången nu pett halv år ocj jävlar i mig vad kul det är med snö! så alla med offroadhojjar har absolut inget att klaga om dom inte kan köra!
ut och lek i snön och ha kul! det gjorde jag! (samtidgt som jag tjänade pengar)

Men är du redan hemma och latar dig? ;)

Upptäckte att det hade snöat ute idag först kring 11 tiden.
Till min stora förvåning var det snövallar ute när jag gick ut med hunden då...
Tur att man e vaken såhär när man är ledig :hihi

Äh va fan ser man när man tittar ut genom fönstret här nere i söderland? Jo små vita jävla saker som kalla snö :mad: Sånt ska ligga på alpsluttningar så att man kan åka skidor på det, fan inte i skåne! :fatta!

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!