Mike the bike
#95 R 1000 / Team Gröön
Nykterhetskontroll i Mölndal står det på deras sida men de jvlarna står på Kungsgatan i Kungsbacka.
Kan de göra så??
/Mike

Kan de göra så??
/Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja när det gäller nykterhetskontroller så får de ta till vilka knep som helst för att ta fast fyllskallarnaMike the bike skrev:Nykterhetskontroll i Mölndal står det på deras sida men de jvlarna står på Kungsgatan i Kungsbacka.![]()
Kan de göra så??
/Mike
Mike the bike skrev:Nykterhetskontroll i Mölndal står det på deras sida men de jvlarna står på Kungsgatan i Kungsbacka.![]()
Kan de göra så??
/Mike
Maciej EVO VI skrev:ja när det gäller nykterhetskontroller så får de ta till vilka knep som helst för att ta fast fyllskallarna
Mike the bike skrev:Ja det har jag full förståelse för, men nu står det med laserpistoler.
Glömde säga det.
/Mike
twinner skrev:Det är därför man ska ta det försiktigt![]()
Mike the bike skrev:Ja det har jag full förståelse för, men nu står det med laserpistoler.
Glömde säga det.
/Mike
Coola Ola skrev:Har du blitt av me kortet, Majk? Du kan få åka bakpå när jag kör 10an åt dig....![]()
Qwerty skrev:Heter det inte polis?
Mike the bike skrev:Nykterhetskontroll i Mölndal står det på deras sida men de jvlarna står på Kungsgatan i Kungsbacka.![]()
Kan de göra så??
/Mike
HanneZ skrev:Snut är en negativ benämning av polis.
Antagligen enligt mig efter som det va jag som skrev de?McFille skrev:Enligt vem? Dig?![]()
I mitt tycke är snut bara ett slang för polis, inget negativt menat alls...
CHROLO skrev:Nej det borde vara förbjudet utan att först annonsera i alla inrikes tidningar, ett långt inslag på lokalnyheterna och ett rejält vägarbete så vägen är avgrävd och trafikanterna slipper löpa risken att träffa poliser.
Är du på riktigt?
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten