47
Ny medlem
Jisus, va fort det gick!!!
ngn som vet hur det slutade?? eller hur det började med för den delen...
/47
ngn som vet hur det slutade?? eller hur det började med för den delen...
/47
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Flubber skrev:2204236Nej, men nu vart jag intresserad![]()
Vaddå hetsa?Blanco skrev:2204259Inte snällt av polisen att hetsa..... I alla fall inte mot den som sitter bakpå, om inte båda är rånare eller dylikt förståss....
NoPinky skrev:2204307Vaddå hetsa?![]()
Det är den som vrider på rullen som är 100% ansvarig.
nej nej nu är du helt ute o svävar..NoPinky skrev:2204307Vaddå hetsa?![]()
Precis!NoPinky skrev:2204307Vaddå hetsa?![]()
Hoztic skrev:2204323Precis!![]()
WORD!Blip skrev:2204327Fel, polisen får inte alls hetsa så att andra utsätts för fara. Passageraren borde räknas som det.
Jovisst, men han som fick snuten efter sig hade ju ett val mellan att stanna och att vrida på också! Snuten ska ju hänga på, tills det blir för farligt. Men när det inträffar är ju att avgöra från fall till fall.Blip skrev:2204327Fel, polisen får inte alls hetsa så att andra utsätts för fara. Passageraren borde räknas som det.
Du kunde inte ha stannat och tagit ditt straff istället för att ha försökt köra ifrån dem då? Vet iofs inte hur situationen var, men som jag förstod så jagade de dig för t.ex. fortkörning el. liknande.t-quick skrev:2204350snuten slutar aldrig förfölja, man borde anmäla dom, en gång blev jag hetsad i stan så jag var cm från att köra in i en barnvagn i säkert 140-150 blås..
t-quick skrev:2204350snuten slutar aldrig förfölja, man borde anmäla dom, en gång blev jag hetsad i stan så jag var cm från att köra in i en barnvagn i säkert 140-150 blås..
Flubber skrev:2204363Du kunde inte ha stannat och tagit ditt straff istället för att ha försökt köra ifrån dem då? Vet iofs inte hur situationen var, men som jag förstod så jagade de dig för t.ex. fortkörning el. liknande.
Du har inte tid att läsa, scanna på nu!Nursey skrev:2204368MEN BERÄTTA NU VAD SOM HÄNDE![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |