Snart premiär :)

himshi

Roadracing kille
Gick med
14 Jul 2008
Hoj
R1 06 fullrace maskin
Hej alla glada människor i Sydskanesemse!
Ville bara säga att jag saknar er alla grymt mycket har varit en lång och tuff vinter utan er alla. Men nu närmar sig våren med storm steg vilket e otroligt skönt. Nu är det ju dags för första Knutstorp körningen igen vilket ska bli så himla kul och se alla gamla som nya förmodar att alla har tagit sitt förnuft tillfånga och har,ska boka sig snabbt så att inte platserna tar slut för er. (Var ute i god tid och betala). Jag Själv ska vara instruktör hos Sydskanesemse i år vilket jag ser framemot super mycket, hoppas jag ska kunna vara till hjälp för er alla och hjälpa er på bästa sätt med tips och gott humör :yoparty
Jag kommer att finnas på alla körningar i år så även om jag inte har instruktör tröjan på mig alla gånger är ni mer än välkommna att komma till mig ändå (dörren står alltid öppen för alla) Har även följt upp styrelsens arbete vilket fantastiskt jobb ni alla har gjort Tycker ni är värda en stor klapp på axeln. :tummenupp Ja tack för mitt ord vi ses snart Mvh Andre Himanen (Himshi)

Bra sagt! :):tummenupp

Jag har bara en liten fråga till SSEMSE! FUNKTIONÄR till knudan? Där står 0 platser, men inga är bokade, är det något man kommer kunna boka sig till? :)

Mvh Fredric

Bra sagt! :):tummenupp

Jag har bara en liten fråga till SSEMSE! FUNKTIONÄR till knudan? Där står 0 platser, men inga är bokade, är det något man kommer kunna boka sig till? :)

Mvh Fredric

Vi har valt att testa hyra in funktionärer på Knutstorp. Detta är bara på försök och vi ska utvärdera det efter första körningen. Sen får vi se hur det blir.

Anledningen till att vi testar det är att det tidigare har varit svårt att få fullbokat på funktionärssidan på Knudankörningarna. Då har vi fått jaga funktionärer bland de som var anmälda för att köra vilket inte är skoj (ingen vill flagga om man ställt in sig på att köra).
Oftast har det också blivit förseningar så vi har missat körtid......och det är det sista vi vill.

//Daniel

Vi har valt att testa hyra in funktionärer på Knutstorp. Detta är bara på försök och vi ska utvärdera det efter första körningen. Sen får vi se hur det blir.

Anledningen till att vi testar det är att det tidigare har varit svårt att få fullbokat på funktionärssidan på Knudankörningarna. Då har vi fått jaga funktionärer bland de som var anmälda för att köra vilket inte är skoj (ingen vill flagga om man ställt in sig på att köra).
Oftast har det också blivit förseningar så vi har missat körtid......och det är det sista vi vill.

//Daniel
Okej tack, då vet jag! :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma