Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

, snyggt! nej, en ORDENTLIG ansiktslyfning! en stor skillnad!Tjet skrev:Jäklar!![]()
Det där är vad jag kallar ansiktslyftning![]()
SmackMan skrev:FAn vad snyggt! så en AR med dom går ju soooom fan! farsan hängde knappt med en sån i slutet på 80-talet runt anderstorpfarsan har en gammal cb 750 men iaf=) snyggt jobbat!
SmackMan skrev:FAn vad snyggt! så en AR med dom går ju soooom fan! farsan hängde knappt med en sån i slutet på 80-talet runt anderstorpfarsan har en gammal cb 750 men iaf=) snyggt jobbat!
Solid snake skrev:Fan vilket lik den har varit!
Vad fick du ge för den?
Vilken summa är du uppe i nu, alltså hur mycket har du lagt ner på den?
Jävlar vilket lyft den har fått, snyggt!
![]()
DLSpec skrev:Köpte liket för 1000kr och har kanske lagt ned 4000-5000 på den?![]()

nicke skrev:varför fick du för dig att lacka om fälgarna till orange? varför inte svart??![]()

okey, men man ser färgen bättre på den bakre fälgen.. men tror nog att det är snyggare med svarta fälgar..DLSpec skrev:Fälgarna är röda, men digitalkameran som jag tog bilden med överexponerar bilderna en aning.![]()
jaha! är det därför dom flesta Kawasaki motorcyklar är gröna?! då fattar jag!,, man lär sig nått nytt varje dagSV-RIDER skrev:Den va jupå god väg att bli helt Kawa grön...
Bättre med svart![]()
nicke skrev:jaha! är det därför dom flesta Kawasaki motorcyklar är gröna?! då fattar jag!,, man lär sig nått nytt varje dag![]()

|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |