Snart är jag tillbaka från the-dark-side

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Suttigt som en hög med skit och hållit i dom små pinnarna till styre på min GSXR i snart 100mil. Skulle ge kåpor en chans men det är nu bekräftat att det är skit rent ut sagt. Ska köra en bandag innan jag bestämmer mig till 100% (styrkronan är ifs redan beställd)

Snart åker dom av :banana

Ett riktigt styre att hålla i, slippa ha maskineriet och påsen fastklämd stenhårt mot tanken :D
tror dom som åker med kåpor måste ha liten kuk inga kåpor i vägen. Bra känsla när man ska slanga samt att det inte måste gå 200-300 för att det ska vara kul.

WestW skrev:
Suttigt som en hög med skit och hållit i dom små pinnarna till styre på min GSXR i snart 100mil. Skulle ge kåpor en chans men det är nu bekräftat att det är skit rent ut sagt. Ska köra en bandag innan jag bestämmer mig till 100% (styrkronan är ifs redan beställd)

Snart åker dom av :banana

Ett riktigt styre att hålla i, slippa ha maskineriet och påsen fastklämd stenhårt mot tanken :D
tror dom som åker med kåpor måste ha liten kuk inga kåpor i vägen. Bra känsla när man ska slanga samt att det inte måste gå 200-300 för att det ska vara kul.

Ja, det är väldigt synd om dig, hur ska du orka stå ut...
(ett litet tips - byt till en ER-5 - den går inte i 2-300, har inga kåpor men brett styre.)

Last edited:
WestW skrev:
Ett riktigt styre att hålla i, slippa ha maskineriet och påsen fastklämd stenhårt mot tanken

inga kåpor i vägen.

det inte måste gå 200-300 för att det ska vara kul.
trike.jpg

TinaTjejen skrev:
Fast den e lite trögwheelad tycker jag:nicka

Tips: Dreva.

OBS: :)

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back