Snabb värdering av Husaberg FS650 -08

asdf

rastafari
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
Hej,

Någon som kan peka på ett ungefär hur mycket en Husaberg FS650 från 2008 med 30 timmar på mätaren är värd? Förutsatt att den är fräsch, servad och aldrig lagd.

Är lite i köpartagen men vet inte riktigt hur mycket jag orkar lägga på hoj för kommande sommar...

Tack

Det är väl som alltid en fråga om efterfråga och utbud.. Sist jag kollade på blocket fanns det ju en 650 08'a i hela sverige o den va listad på 55.. Fast visst, under off season kanske han släpper den för 45, med det timtalet om allt är fräscht hade jag nappat direkt.. Om jag inte redan haft en då ;)

Beror väl på skicket och utrustning.

Säg 50k som den står original i bra skick och 55K om det tex är akra helsystem på och allt är i fint skick.

Nya/slitna däck spelar ju också in i prisbilden.

Okej, så max 50 med andra ord? 45 lät ju väldigt lågt, tvivlar på att någon släpper så billigt även om det är off season.

jo visst men man ska bli av med den oxå jag fick 37000kr för min 07a med 60tim i september. var 2 som ringde o några mail på en månad

jo visst men man ska bli av med den oxå jag fick 37000kr för min 07a med 60tim i september. var 2 som ringde o några mail på en månad

Jäklar, det var riktigt schysst pris!

Men visst, kan man inte vänta till våren och behöver pengarna så har man ju inga alternativ...

som referens gav ja 46 för min -08 förra november me 74h på mätaren... Bra skick förutom rostiga ekrar!?

Jag gav 42000:- för min fe650-2008 i september med 27h och 102mil på mätaren. Då har man råd med motardhjul utan att hamna över 50k

Den där akra-pipan är så satans porrig :hihi

Men i överkant. Hade gett max 50 tusen för en 08. Spelar ingen roll om den så bara hade gått 10 timmar, den är fortfarande 3 år gammal snart.

Har satt ut min husa 08:a nu för 50t. Får väl se om det är någon som köper den...

Eftersom det inte ligger nån Husa ute för 50kkr så antar jag det :tummenupp

Aha, OK! Du var lite snål och la ut den på sporthoj :krama

Eftersom det inte ligger nån Husa ute för 50kkr så antar jag det :tummenupp

Aha, OK! Du var lite snål och la ut den på sporthoj :krama

He he
Den låg ute på blocket, i 3 dagar! har inte plockat bort den på SH bara.
Får fan inte bort den här ifrån! (har glömt mitt lösen)
kan dock meddela att jag fick 50 för den, inga problem alls:)

Nu är den borta:tummenupp

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP