Snö långt in i april...

PNorth

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2006
Hoj
Letar
Saxat från aftonbladet och smhi:s "experter":

"Nätterna blir dock fortsatt svinkalla med ner till - 20C långt ner i Götaland.
Torsdag, fredag och lördag ger litet vårillusion. Då blir dagarna litet varmare i södra Sverige, i norr börjar det förresten tina redan i morgon på onsdag.
Ett par plusgrader kan vi hoppas på, utom längst i norr. Nätterna fortsätter att vara mycket kalla.
Med två plus och strålande sol i södra Sverige på fredagen blir det klar vårkänsla.
Men, ja, här kommer det förstås: på söndag börjar det snöa igen, i stort sett i hela landet.
- Det blir ett par centimeter snö. Och efter det kommer kylan igen. Det blir mellan -3 och -4 i söder och mellan -5 och -10 i norr, säger Jan Näs.
Och han lägger till att snön säkerligen kommer att ligga kvar en bra bit in i april."

SKA VI HOPPAS PÅ BÅGEVÄDER TILL MIDSOMMAR?

aftonbladet har fel nu som alltid. jag ställer på inom 4 veckor. snö eller inte snö. det skiter jag i. det får fan vara nog nångång.

Oj såg visst att nån hunnit före mig om väderprognoserna. Jaja... jag får väl ytterligare bidra till pesimismen som nu råder. Men det är helt uppenbart varför det är så här just i år. Svaret är att just jag köpt min förstahoj o vill ut. Oturen har följt mig på olika sätt nu ett längre tag. Blir inte förvånad om det snöar midsommar. Det har hänt en gång tidigare i Sverige.

Jag ber om ursäkt för att just jag för oturen över alla Sveriges knuttar...

PNorth skrev:
Oj såg visst att nån hunnit före mig om väderprognoserna. Jaja... jag får väl ytterligare bidra till pesimismen som nu råder. Men det är helt uppenbart varför det är så här just i år. Svaret är att just jag köpt min förstahoj o vill ut. Oturen har följt mig på olika sätt nu ett längre tag. Blir inte förvånad om det snöar midsommar. Det har hänt en gång tidigare i Sverige.

Jag ber om ursäkt för att just jag för oturen över alla Sveriges knuttar...

enda räddningen är att du säljer hojen imorgon så kan vi andra åka redan på måndag... :hihi

Jag vet, namlista mot vintern!

Nedanstående personer kräver att Kung Bore med det snaraste drar sig tillbaka, och lämnar plats åt varma torra asfaltsvägar, glass och solbrända kvinnoben i korta kjolar :mattias

1, HansJ (vem kan skriva ut Prozac till mig? :ätapiller)

psykomotard skrev:
aftonbladet har fel nu som alltid. jag ställer på inom 4 veckor. snö eller inte snö. det skiter jag i. det får fan vara nog nångång.
Håller med.. Nu får det vara nog :tummenupp
1 april ÄR det vår.. då är hojen klar och SKA ut och luftas.. förhoppningsvis innan dess..

1, HansJ (vem kan skriva ut Prozac till mig? )
2. PNorth
3. Reb0
4. Johan
5. Oddjob
6. Robin_heij

Snart byter jag f-n hojen mot en Quad så kan man ju iaf ut och leka även om det är snö.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman