snällhondan såld - vad ska jag göra nu då?

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
jojustdet. cbren har ny ägare och jag är hojlös. det är dethär jag har väntat på i flera veckor. men vad ska jag göra nu då? skulle ju ringt svemo och kollat hur gammal man får vara om man ska köra 125jr, fast det glömde jag helt bort och ägnade mig åt att plantera om blommor istället. :rolleyes:

vad ska jag göra nu? skaffa en aprilia rs250, eller nåt annat? eller köra 125jr? arlen ness- eller daineseställ? eller inget alls? ullis snygga stövlar? :confused: det enda som är bestämt är att det blir en pulversläckare. :näsblod

och den enda sponsorn är RoLLER :Bugar som har ordnat en riktigt lyxig rejsbuss. hjälp mig att bestämma mig, och göra upp en plan. och sälj en motorcykel till mig.

Ajaja, jag har svaret! Du ska naturligtvis skaffa dig en hoj som låter jäkligt häftigt, som går att köra snabbt på och som har en stamtavla med pondus.

Gör det bara!

Bifogat

• normal_260_6020.jpg
    normal_260_6020.jpg
    36.8 KB · Visningar: 83
En 250 SP eller 125R måste ju falla damen i smaken? Välj den klass som är hårdast konkurrens i av de två, då lär man sig mera tror jag.

RoLLER skrev:
Anytime Baby!

Jag har så svårt att säga nej till söta flickor.

Hey Baby, ska du göra nått kul i helgen? :kär

Victor skrev:
En 250 SP eller 125R måste ju falla damen i smaken? Välj den klass som är hårdast konkurrens i av de två, då lär man sig mera tror jag.

Hey Baby, ska du göra nått kul i helgen? :kär
:tummenupp Sälvklart SP.. trevligaste klassen :pannkyss
och kul racing.

anja skrev:
jojustdet. cbren har ny ägare och jag är hojlös. det är dethär jag har väntat på i flera veckor. men vad ska jag göra nu då? skulle ju ringt svemo och kollat hur gammal man får vara om man ska köra 125jr, fast det glömde jag helt bort och ägnade mig åt att plantera om blommor istället. :rolleyes:

vad ska jag göra nu? skaffa en aprilia rs250, eller nåt annat? eller köra 125jr? arlen ness- eller daineseställ? eller inget alls? ullis snygga stövlar? :confused: det enda som är bestämt är att det blir en pulversläckare. :näsblod

och den enda sponsorn är RoLLER :Bugar som har ordnat en riktigt lyxig rejsbuss. hjälp mig att bestämma mig, och göra upp en plan. och sälj en motorcykel till mig.

Har inte Mattias talat om för dig att 2-takt bara är skit? :D

anja skrev:

Har en CBR 600 -92 du kanske vill köpa! Nära å bra å komma å kolla! :D

Äh. 250SP. Då slipper du tampas med något av de värsta effektmonstren och du sparar lite på däckskostnad. Väldigt liten chans att du inte får köra också. Och visst vill du klå Sege?

*/ ?>
Back